ساری،

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی

مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی از علمای بزرگ ایران اسلامی در منطقه نمارستاق بخش لاریجان ‌آمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله میرزا هاشم آملی در شهرستان آمل خبرداد و گفت: این مراسم فردا همزمان با ششمین یادواره شهدای منطقه بهرستاق انجام می شود.

احمد سیفیان عمرانی افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام صادقی استاد حوزه و دانشگاه و جانباز هشتاد درصد دفاع مقدس همراه است که برای این برنامه حضور پیدا می کنند.

وی گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله میرزا هاشم آملی از ساعت 9 صبح الی 14 عصر در روستای آهن سر منطقه ییلاقی بهرستاق بخش لاریجان آمل برگزار می شود.

گفتنی است، آیت الله میرزا هاشم آملی در سال 1278 هجری شمسی در یکی از روستاهای لاریجان در هفتاد کیلومتری شهر آمل در خانه ساده مرحوم میرزا محمد به دنیا آمد و در دوران پربرکت زندگانی خویش بیش از پنجاه سال به تدریس علوم اهل بیت(ع) همت گماشت.

سرانجام پس از 91 سال تلاش برای احیا و بزرگداشت شعائر دینی در سال 1371 بدرود حیات گرفته و جهان علم، تقوا و فضیلت را عزادار ساخت و فرزندان این عالم گرانقدر آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه و دکتر علی لاریجانی ، رییس مجلس شورای اسلامی امروز به عنوان افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار