طالقانی: هواداران فحاشی کنند ، طبق قانون عمل می کنیم

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان گفت: همیشه هر اتفاقی که رخ دهد طبق قانون عمل و تلاش می کنیم تا در اهواز به منصوریان فحاشی نشود.

کاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات منصوریان مبنی براینکه در صورت توهین به او در دیدار مقابل استقلال خوزستان هواداران این تیم باید محروم شوند ، بیان کرد: همیشه هر اتفاقی که رخ دهد ، طبق قانون عمل می کنیم ، منصوریان مربی بزرگ و قابل احترامی است و اگر قرار باشد به او فحاشی شود به طور قطع عوامل آن را شناسایی و از این کار جلوگیری می کنیم.

وی افزود: هواداران فوتبال ایران باید به یاد داشته باشند که هر زمان تیم شان پیروز نمی شود نیز ادب و فرهنگ یادشان نرود و از تیم های خود حمایت کنند تا فرهنگ سازی در فوتبال کشورمان ایجاد شود.
 
طالقانی درباره اتفاقات رخ داده برای منصوریان در گذشته اظهار داشت: صحبت های علیرضا منصوریان درست است ، وی 2 سال قبل و پس از دیدار تیمش مقابل الاهلی امارات صحبتی را مطرح کرده بود که برداشت بدی شد ، یکسری اتفاقات روی سکوها اجتناب ناپذیر است و تعداد اندکی هواداران هستند که احساساتی می شوند و نمی توان آنها را کنترل کرد. هدف مان برگزاری یک بازی خوب همراه با یک فرهنگ جوانمردانه است که امیدوارم به این هدف دست یابیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره زمان برگزاری جلسه بعدی هیات رئیسه گفت: اکنون تکلیف دبیرکل و سرپرست سازمان لیگ مشخص شده و حرف خاصی وجود ندارد. هر زمان که به ما اعلام کنند در جلسه حاضر می شویم و درباره تاریخ آن نیز از سخنکو هیات رییسه باید مطلع شوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار