احتمال برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در هفته آینده

طالقانی: تاج برای انتخاب کاظمی و عابدینی باید پاسخگو باشد/اسدی متصدی دبیر کلی فدراسیون است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به انتخاب سرپرست سازمان لیگ و رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی این فدراسیون واکنش نشان داد.

طالقانی: تاج برای انتخاب کاظمی و عابدینی باید پاسخگو باشد/ اسدی متصدی دبیر کلی فدراسیون استکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب علی کاظمی به سرپرستی سازمان لیگ بیان کرد: با من درباره انتخاب کاظمی به عنوان سرپرست سازمان لیگ صحبت نشده و اطلاعی ندارم که آیا رئیس فدراسیون با سایر اعضا درباره این انتخاب مشورت کرده یا خیر اما نکته مهمی که درباره انتحاب کاظمی به عنوان سرپرست سازمان لیگ وجود دراد این است که من تاکنون در اساسنامه سازمان لیگ ندیده بودم که فردی خارج از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، به سرپرستی یا ریاست سازمان لیگ انتخاب شود.

وی افزود: تاج حتما برای این انتخاب خود دلیل قانع کننده ای دارد اما اگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ دلیل قانونی برای انتخاب کاظمی برای سرپرستی سازمان لیگ پیدا نکنند، رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد. البته اگر مسئولان قصد جدا کردن امور سازمان لیگ از بدنه فدراسیون را داشته باشند، این بحث شکل دیگری پیدا می کند.

طالقانی ادامه داد: من از لحاظ قانونی درباره انتخاب کاظمی صحبت می کنم اما وی را از مدیران لایق فوتبال کشور می دانم که برای پیشبرد امور سازمان لیگ زحمات زیادی کشیده است. روال قانونی این است که ابتدا نایب رئیس دوم معرفی شود و سپس وی امور سازمان لیگ را دست بگیرد. با وجود احترامی که برای کاظمی قائل هستم، اعتقاد به جوان گرایی در سازمان لیگ دارم و معتقدم که جوانان فعال و کارامد می توانند کارهای این سازمان را انجام دهند.

عضو هیئت رئیسه سازمان درباره انتخاب امیر عابدینی به عنوان سرپرست امور اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با وجود این که چنین سازمانی در چارت فدراسیون وجود ندارد، بیان کرد: به احتمال فراوان تشکیل سازمان اقتصادی و بازاریابی در برنامه های رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد اما این موضوع در جلسات قبلی هیئت رئیسه مطرح نشده است. به نظر من ابتدا باید ساختار این کمیته شکل بگیرد و پس از آن سایر امور مربوط پیش رود. به هر حال من از تصمیم تاج مطلع نیستم اما به احتمال فراوان وی در جلسه آتی هیئت رئیسه درباره کمیته بازاریابی و اقتصادی نظرات خود را ارائه می کند. هر چند وی باید ابتدا ساختار این کمیته را مشخص می کرد و سپس به سراغ انتخاب رئیس می رفت.

طالقانی درباره زمان انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در جلسات آتی هیئت رئیسه تکلیف انتخاب دبیر کل مشخص می شود. فعلا اسدی به عنوان متصدی کارهای مربوط به دبیر کل را انجام می دهد و احتمالا اعضای هیئت رئیسه در جلسه ای که به احتمال فراوان هفته آینده انجام می شود درباره دبیر کل تصمیم گیری می کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نشست هم اندیشی تاج با مدیران باشگاه ها اظهار کرد: به این جلسه دعوت نشده ام اما لزومی هم برای دعوت اعضای هیئت رئیسه وجود ندارد و ما می توانیم در نشست هم اندیشی شرکت کنیم. البته من در این نشست شرکت نمی کنم و نمایدگان سه باشگاه لیگ برتری خوزستان در نشست با تاج حاضر می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار