عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی

در پی بستری شدن استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی در یکی از بیمارستان های تهران، آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این عیادت که در فضایی صمیمی و با حضور تعدادی از اعضای خانواده سیدمهدی طباطبایی انجام شد، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جویای احوال ایشان شد و ضمن گفت و گو با کادر پزشکی بیمارستان ،از نزدیک در جریان روند مداوا قرار گرفت و از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی تندرستی و سلامت کامل کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر سوابق درخشان علمی، مبارزاتی و شخصیت مستقل و آزادیخواه حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی گفت: در زمانه و شرایط کنونی، وجود ایشان برای جامعه غنیمت است زیرا ایشان آنچه را که می فهمد عمل کرده و با شجاعت بیان می کند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آگاهی مردم، مانع عوام فریبی ها خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی با تشکر از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان، خطاب به وی گفت: شما یکی از ذخایر انقلاب و نظام اسلامی هستید و من همواره به درگاه خداوند برای سلامتی و طول عمر شما دعا کرده و می خواهم خداوند شما را برای ادامه و بقای کشور حفظ کند.

عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی

استاد اخلاق افزود: هنوز ناگفته ها و اطلاعاتی در سینه شما وجود دارد که باید برای آگاهی مردم به ویژه جوانان گفته شود تا انقلاب از مسیر اسلام ، مردم و اهداف مقدس امام راحل منحرف نشود.

وی افزود من تا جان در بدن دارم از نظام و اهداف انقلاب و امام راحل دفاع خواهم کرد.

پس از انجام این ملاقات و در هنگام خروج آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیمارستان جمعی از مردم که از حضور وی در بیمارستان مطلع شده بودند با آیت الله هاشمی دیدار و گفت و گوی صمیمانه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار