با انتشار جدیدترین فیلم از تروریست ها؛

کابوس بی پایان اولاند؛ دستور داعش به اعضای خود در اروپا برای هدف گرفتن فرانسه

گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی از اعضای خود خواست فرانسه را هدف بگیرند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه تروریستی داعش فیلم ویدئویی جدیدی از یکی از دو عامل حمله به کلیسای سنت اتیین دو روواری Saint-Etienne-du-Rouvray فرانسه در اینترنت قرار داده که در آن از همه مسلمانان خواسته شده است فرانسه و اعضای ائتلاف ضدداعش را هدف حملات خود قرار دهند.

داعش مسئولیت حمله به کلیسای سنت اتیین دو روواری را که سه شنبه گذشته روی داد بر عهده گرفت. دو عامل این حمله یک کشیش را با سلاح سرد کشتند و یک مسیحی دیگر را به شدت زخمی کردند.

در این فیلم ویدئویی جدید که پیشتر ضبط شده است، عبدالمالک نبیل پتی‌ژان که به طور رسمی از سوی مقامات فرانسه شناسایی و عامل دوم حمله به کلیسا معرفی شد، به طور مستقیم فرانسوا اولاند -- رئیس جمهور -- و مانوئل والس -- نخست وزیر فرانسه -- را خطاب قرار داده است.

گفته می شود مسئولان سرویسهای اطلاعات فرانسه از 29 ژوئن گذشته نام عبدالمالک نبیل پتی‌ژان را در فهرست افراط گرایان قرار داده بودند. قاتل دیگر کشیش فرانسوی نیز یک جوان نوزده ساله به نام عادل کرمیش معرفی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
نمیدونم چی شده که اربابای داعش بهش گفتن به فرانسه حمله کنه والا فرانسه از همه کمتر داره با داعش میجنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
فرانسه وطن مادری گروه بزرگی از داعشیان !!!!!
با پایان یافتن ماجرای سوریه و عراق ، داعشیان که نمی توانند بیکار بمانند !!!! پس مثل سلمانی ها که بیکار می شوند سر دولت متبوعشان را می تراشند .
آقای اولاند باید دست پخت خودش برای مردم سوزیه و عراق را میل کند ومزه اش را بچشد .
آخرین اخبار