اهواز

اصلاح مشکل سیستم دفع وآلودگی فاضلاب

همایون یوسفی درمجلس اظهارکرد: مهمترین و اصلی ترین مطالبه نمایندگان خوزستان در مجلس تامین بودجه ملی اصلاح مشکل سیستم دفع و آلودگی فاضلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،همایون یوسفی گفت : تامین سیستم دفع شبکه‌ای فاضلاب‌ از نیازهای مبرم اهواز و سه شهرستان خوزستان است که با توجه به اینکه سطح آب‌های زیرزمینی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بالاست لزوم احداث شبکه فاضلاب مناسب را به‌شدت احساس می‌کنیم.
وی با اشاره به خطرات زیست محیطی آلودگی‌های فاضلاب حاصل از نبود سیستم دفع مناسب تصریح کرد: یک شبکه دفع مناسب فاضلابی می‌تواند خیلی از مشکلات زیست‌محیطی را حل و آلودگی‌های موجود را در سطوح مختلف کاهش دهد.
نماینده مردم اهواز حمیدیه، باوی و کارون خاطرنشان کرد: نبود سیستم یا شبکه فاضلاب مناسب خطرات جدی و جبران‌ناپذیری را ناشی می‌شود مشکلات سلامتی و زیست محیطی را برای این شهرها دارد که اهمیت این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست و به همین دلیل ارگان‌هایی از جمله استانداری، فرمانداری و سازمان آب و فاضلاب و تمامی نمایندگان پیگیر هستیم تا این معضل را حل کنیم و به عنوان یک مطالبه جدی مردم نسبت به تامین بودجه مناسب گام برداریم
یوسفی درپایان  گفت: هر دو دستگاه شهرداری و آب و فاضلاب اهواز دلسوزانه در راستای خدمت به مردم عمل می‌کنند.
انتهای پیام/و


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.