اهواز

بازدیدفرج الله خیبرازبیمارستان شهرستان کارون

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از بیمارستان سینا شهرستان کارون به دلیل فوت 3نفرازبیماران دیالیزی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،
فرج الله خبیر امروز با حضور در بیمارستان سینای کارون با رییس و عوامل این بیمارستان در خصوص وضعیت بخش دیالیز و فوت سه نفر به گفت و گو نشست.
رییس بیمارستان سینای شهرستان کارون در این نشست ضمن تشریح زمان مرگ این بیماران اظهارکرد: تعداد بیماران دیالیزی که در آن ساعت دیالیز شدند 50 نفر بودند که همه از یک نوع دستگاه و تحت شرایط یکسان دیالیز شدند.
دکترحسین زاده تصریح کرد: احتمال دارد این سه بیمار از یک غذای مشترک که تحت نظر بیمارستان نبوده استفاده کرده باشند و به دلیل پایین بودن سطح ایمنی بدنشان مسموم و فوت کرده باشند.
وی بااشاره به اینکه بیماران دیالیزی به علت نیاز به دیالیز ممکن است سالها دیالیز شوند ادامه داد: این بیماران به مرور زمان دچار ضعف ایمنی بدن می شوند به همین دلیل باید نسبت به بهداشت فردی و تغذیه و جلوگیری از انتقال عفونت ها مراقبت کنند.
حسین زاده درپایان افزود: احتمال دارد این بیماران بعد از دیالیز شدن نسبت به این امر بی توجهی کرده و از غذای مسموم استفاده کرده اند زیرا هر سه بیمار با علائم مسمومیت بعد از دیالیز به بیمارستان مراجعه کرده اند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز در این نشست با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده های درگذشتگان عنوان کرد: باید نسبت به این موضوع و دلیل اینکه چرا این حادثه در شهرستان رخ داده یک تیم کارشناسی تشکیل و موضوع را به سرعت بررسی شود.
فرج الله خیبرافزود: بخش دیالیز بیمارستان سینای شهرستان کارون یکی از مجهز ترین بخش های دیالیز استان می باشد و بروز این حادثه باید سریعا بررسی و به مردم اطلاع رسانی شود.
انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.