مشهد؛

پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی ورزش زورخانه ای کشور

در این رقابتها باستانی کاران از ٢٠ استان در زورخانه کارگران مشهد در ٣رشته کباده کشی،میل گیری سنگین و سنگ باهم رقابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، درپایان این دوره از مسابقات در بخش کباده کشی 10 مدعی قهرمانی از استانهای سراسر کشور حضور داشتند که در نهایت محمد فرهنمند اصفهان با 212 جفت کباده کشی ضمن کسب مقام اول این مسابقات به عنوان رکورددار کباده کشی سال 1395 انتخاب شد و سیدجواد حسینی (خراسان رضوی)، مجید گلپیرا (اصفهان)با 174، 168جفت کباده کشی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش میل گیری سنگین15 مدعی قهرمانی از استانهای سراسر کشور حضور داشتند که در نهایت علیرضا ارجین (اصفهان) با 441 جفت میل گیری سنگین ضمن کسب مقام اول این مسابقات به عنوان رکورددار رکورددار میل گیری سنگین سال 1395 انتخاب شد و قدرت الله بهره مند (اصفهان)، محمد نصیری (خوزستان) با 274، 260 جفت میل گیری سنگین مقام های دوم و سومم را از آن خود کردند.

در بخش سنگ16 مدعی قهرمانی از استان‌های سراسر کشور به رقابت پرداختند و در پایان هادی داودی از استان لرستان با 51 جفت گرفته شده با سنگ 100 کیلوگرمی و کسب مقام قهرمانی کشور به عنوان قویترین ورزشکار زورخانه‌ای سال 1395 انتخاب شد .مهدی سلیمی (قزوین) و عادل توانگر اصفهان به ترتیب با گرفتن 43 و 39 جفت سنگ، عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.