«اخراجی‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح تابستانه کتاب

کتاب «اخراجی‌ها» نوشته غلامرضا قلی‌زاده در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح تابستانه کتاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با مروری بر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح تابستانه کتاب متوجه می‌شویم که کتاب‌های «بیشعوری» نوشته محمود فرجامی، «شازده کوچولو» به قلم آنتوان دو سنت اگزوپری و با ترجمه احمد شاملو، «داستان های خرس های پاندا به روایت یک ساکسیفونیست که دوست دختری در فرانکفورت دارد» نوشته ماتئی ویسنیک و با ترجمه هانیه رجبی و «اخراجی‌ها: خاطرات سردار شهید حاج احد محرفی علافی (دایی)» به قلم غلامرضا قلی زاده در صدر این لیست قرار گرفته‌اند.

بنابراین گزارش از کتاب‌های دیگر قرار گرفته در لیست پرفروش ترین کتاب‌های طرح تابستانه، می‌توان به کتاب های «ریحانه بهشتی یا فرزند صالح» نوشته سیما میخبر، «گریه های امپراتور» و «ضد» سروده فاضل نظری اشاره کرد.

کتاب‌های «چشمهایش» به قلم بزرگ علوی، «شفای زندگی» نوشته لوییز هی با ترجمه گیتی خوشدل و «من و کودک من: راهنمای مادر برای بهداشت و سلامت خود» و «تغذیه: پرورش و تربیت کودک» به قلم جواد فیض نیز در این لیست دیده می‌شوند.

یادآور می‌شود طرح تابستانه کتاب با هدف رساندن یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها به دست مردم اجرا شده و سعی دارد که مردم را بیش از پیش با کتاب آشتی بدهد. از اهداف دیگر اجرای این طرح می توان به رونق بخشیدن به کتابفروشی ها اشاره کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار