اهواز؛

ارتقای کیفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتقای کیفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در اولویت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا قمرزاده در دومین سفر خود به استان خوزستان در جلسه شورای فرهنگی کانون خوزستان با تاکید بر ارتقاء کیفی فعالیت‌های کانون اظهار کرد: نگاه ما در معاونت فرهنگی کانون، نگاه به کیفی‌سازی فعالیت‌های کانون است و در این راه سیاستی بر کم کردن فعالیت‌ها نداریم.

وی تبادل تجربه میان مربیان و کارشناسان را در ارتقای فعالیت‌های کانون یکی از نکات پراهمیت دانست و افزود: یکی از روشی‌هایی که می‌شود به‌وسیله آن این تبادل تجربه انجام شود فضای مجازی است که استفاده صحیح از آن می‌تواند در این راه مثمر ثمر باشد.

قمرزاده به بخش اقتصادی به‌ عنوان یکی از رویکردهای کانون اشاره کرد و یادآور شد: بار این کار باید بیشتر بر دوش مدیران کل باشد و این مهم نباید به هر قیمتی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت اهمیت همکاری و تعامل با دیگر سازمان‌ها تأکید و تصریح کرد: کانون در این راه ضمن معرفی بیشتر این نهاد فرهنگی به جامعه می‌تواند از ظرفیت‌های این سازمان‌ها در خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان بهره ببرد.

وی اذعان داشت: نباید فراموش کنیم فعالیت‌های مراکز کانون بر دوش مربیان و کارشناسان انجام می‌شود و بر همین اساس افزایش انگیزه این کارکنان باید جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت استان باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.