اهواز؛

برگزاری دوره های تخصصی قرآن در كانون ثقلین اندیمشک

كانون ثقلین كوی لور اندیمشك دورههای تخصصی روخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن كریم را برگزار میكند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیركانون فرهنگی ـ هنری ثقلین مسجد جامع كوی لور اندیمشك ، با اشاره به برنامههای قرآنی این كانون گفت: این كانون در ایام تابستان با برگزاری دورههای روخوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن كریم در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت میكند.

حجت الاسلام محسن فاطمی با بیان اینكه جلسات قرآنی در این رشته ها سه روز در هفته تشكیل می شود، اظهارداشت: این جلسات در بخش بانوان و نوجوانان از استقبال بیشتری برخوردار است.

فاطمی با بیان اینكه ۱۵ سال از فعالیت كانون ثقلین در كوی لور میگذرد، افزود: در حال حاضر این كانون به عنوان مركز فعالیتهای قرآنی در كوی لور شناخته شده و اخیرا به عنوان كانون معین قرآن شهرستان انتخاب شده است.

این فعال فرهنگی كه خود حافظ قرآن و مدرس حوزه علمیه است، تربیت حافظان كل، ۱۸ جزء، ۱۲ جزء، ۷ جزء و قاریان متعدد در شهرستان را نتیجه عملكرد این كانون در این مدت عنوان كرد.

وی با تصریح به عدم حمایت مجموعه های فرهنگی شهرستان از فعالیت های كانون بیان داشت : یكی از مشكلات پیشروی اعضای این كانون، عدم دسترسی به نرمافزارها و كتب قرآنی مورد نیاز قرآنآموزان است.

فاطمی با اشاره به انتخاب این كانون به عنوان كانون معین قرآنی گفت: با وجود این، كانون ثقلین در دو بخش نرمافزار و سختافزار نیازمند تقویت و حمایت است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.