بزرگان سرپل در دیدار با عبدالله از وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی کردند

شماری از بزرگان و اعضای شورای ولایتی ولایت سرپل در دیدار با عبدالله عبدالله رییس اجرایی به شدت از وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی کردند.

بزرگان سرپل در دیدار با عبدالله از وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی کردند
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، شماری از بزرگان  و اعضای شورای ولایتی ولایت سرپل در دیدار با عبدالله عبدالله رییس اجرایی به شدت از وضعیت امنیتی این ولایت ابراز نگرانی کردند.

دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی با نشرخبرنامه ای گفته است که عبدالله با شماری از بزرگان ولایت سرپل دیدار و پیرامون مشکلات این ولایت با آنان گفتگو کرده است.

بزرگان ولایت سرپل، افزایش نا امنی ها و تشدید حملات گروه های تروریستی در این ولایت را از بزرگترین چالش های فرا راه خویش دانسته و گفتند که اگر حکومت به موقع اقدام نکند، وضعیت در این ولایت خطرناک و خارج از کنترول خواهد گردید.

راه اندازی عملیات پاکسازی برای بازپس گیری شهرستان کوهستانات و دیگر مناطق این ولایت که تحت سلطۀ گروه های تروریستی قرار دارد، افزایش حقوق کارمندان پلیس این ولایت و تشکیل و تقویت پلیس محلی از خواست های دیگر مردم سرپل از رهبری حکومت وحدت ملی بود.

آنان در همین حال، از بی توجهی حکومت های گذشته در بیشتر از ده سال گذشته در برابر این ولایت به شدت انتقاد نموده و از حکومت وحدت ملی خواستند که به این وضعیت خاتمه داده و به بازسازی و ایجاد سهولت های لازم به مردم این ولایت توجه جدی نمایند.

نبود بیمارستان، مشکلات جدی در شیوه استخراج معادن این ولایت، کمبود شدید آب آشامیدنی صحی بخش دیگر از چالش هایی بود که مردم ولایت سرپل با آن مواجه هستند.

در همین حال عبدالله پس از شنیدن مشکلات مردم سرپل و تایید آن گفت که متاسفانه کم کاری هایی صورت گرفته و مشکلاتی موجود است ولی با این همه، معضله نا امنی مردم سرپل را در نخستین جلسه شورای امنیت مطرح می نماید و تصمیم لازم برای دفاع از مردم و سرکوب گروه های تروریستی گرفته و عملی خواهد شد.

وی اظهار داشت که اقدامات جدی برای تقویت پلیس اتخاذ می گردد و آنان با تمام توان تلاش می نمایند تا از مردم به گونه ای که لازم است حمایت نموده و افزون بر تامین امنیت آنان، زمینه ها را برای بهبود زندگی شان فراهم نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار