قزوین؛

دوری از اصول و سبک زندگی دینی + عکس

امام جمعه موقت تهران گفت: از اصول و سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در جمع مردم بویین زهرا ، قانون اسلامی ، وجود حاکم مسلمان و سبک زندگی دینی را سه ویژگی یک جامعه اسلامی بر شمرد واضافه کرد: با وجود تدوین قوانین اسلامی و داشتن رهبری عادل و آگاه ، در عرصه سبک زندگی اسلامی آمار خوبی نداریم .

دوری از اصول و سبک زندگی دینی

عضو هیات رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ، با وجود تلاشهای زیاد ، پوشش اسلامی فراگیر نشده است گفت: باید بگونه ای زندگی کینم که اگر یک خارجی وارد فرودگاه شد به حجاب و پوشش مردم آفرین بگوید.

وی ، غیبت ،  دروغ ، تهمت و بد زبانی را شایسته یک جامعه اسلامی ندانست.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ، امنیت را یکی از ضروریات حکومتها دانست و گفت: به برکت نیروهای مسلح توانمند و سربازان گمنام امام زمان می توانیم بگوییم امن ترین کشور جهان هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به گسترش حوادث تروریستی در سراسر جهان گفت: ایران با قرار گرفتن در منطقه ای پر آشوب ، امنیتی مثال زدنی دارد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به فعالیتهای گروههای تروریستی برای ناامن کردن کشور گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان /عج/ یک تیم تروریستی که قصد بمب گذاری در راهپیمایی روز قدس در تهران را داشت دستگیر شد.
دوری از اصول و سبک زندگی دینی

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین  با بیان اینکه بسیاری از مفاسد اجتماعی ناشی از بیکاریست گفت: تنها راه حل مقابله با این پدیده ، اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری اصول و مبانی آنرا تبیین کرده اند.

وی با بیان اینکه باید به امور نگاهی واقع بینانه داشت گفت: برخی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از«تحریم »و برخی دیگر مربوط به «تدبیر» مسولان است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به فعالیتهای امام جعفر صادق (ع) در تبیین اسلام ناب محمدی و تربیت شاگردان برجسته در این زمینه گفت: پیام امام صادق (ع) به ما این است که در عرصه فردی ، اجتماعی و سیاسی طوری رفتار کنیم که مایه ی زینت و زیور جامعه ی اسلامی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی پیش از حضور در بویین زهرا ، در جمع مردم اقبالیه و تاکستان سخنرانی کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دوری ، اصول ، سبک زندگی ، دینی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.