مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: شرکت برق استان 17 طرح را همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت پیشنهاد می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان داود راهزادی در نشست بررسی پروژه های برق در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها 730 میلیارد ریال است.

وی اظهارداشت: احداث چهار نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و لنده با سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت دارترین طرح های ارائه شده به هیات دولت است.

راهزادی بیان کرد: اشتغال مستقیم پیش بینی شده برای چهار نیروگاه ذکر شده هزار و 400 نفر و اشتغال غیرمستقیم نیز 640 نفر است.

وی احداث چهار ایستگاه قلعه رئیسی کهگیلویه، دیشموک کهگیلویه، ماهور باشت و دشتروم بویراحمد را از دیگر طرح های آماده پیشنهادی به هیات دولت عنوان کرد.

راهزادی اعتبار پیش بینی شده برای احداث این ایستگاه ها را 119 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق روستایی بهمراه احداث خطوط 2 مداره با اعتباری بیش از 300 میلیارد ریال از دیگر پروژه های پیشنهادی در این سفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تکمیل 9 پروژه مهم برقرسانی در بخش فوق توزیع از 10 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح های پیشنهادی این شرکت به هیئت دولت در سفر آینده ریاست جمهوری به این استان برشمرد.

راهزادی افزود: در صورت تامین نقدینگی، 9 پروژه عنوان شده در سال 96 به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.