یاسوج؛

سه هزارنفر پشت نوبت دریافت وام ازکمیته امداد

معاون خودکفایی واشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: سه هزارو 69 نفر اعم از مددجو و سایر متقاضیان نیازمند منتظر دریافت وام اشتغالزایی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عنایت رحیمی نیا گفت: 915 نفر از این تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد (ره) هستند.

وی یکی از پیشنهادهای مهم از سوی کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد در سفر هیات دولت به استان را تامین اعتبار مورد نیاز برای این متقاضیان دانست و گفت: میزان تسهیلات مورد نیاز در این زمینه افزون بر 600 میلیارد ریال است.

رحیمی نیا از پرداخت بیش از 280 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در سال گذشته خبر داد.

وی تعداد طرح های اجرا شده در قالب این میزان تسهیلات پرداختی را حدود یکهزار و 880 مورد اعلام کرد و گفت: تعداد یکهزارو 944 خانوار نیز در این راستا خودکفا و از پوشش این نهاد حمایتی خارج شدند.

رحیمی نیا اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد بر اساس ارزیابی های انجام شده رتبه پنجم کشور را بین 31 استان کشور کسب کرد.

معاون اشتغال کمیته امداد (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سه ماهه نخست امسال نیز تعداد 530 مورد وام اشتغالزایی به مبلغ بیش از 90 میلیارد ریال به متقاضیان و مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این میزان تسهیلات پرداختی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، صنفی، دام و طیور،خدماتی و مشاغل خانگی بوده است.

حدود 14درصد از جمعیت کهگیلویه وبویراحمد معادل 93 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد (ره) هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.