سومی چشم بادامی ها در آسیا؛

كره با شكست لبنان جهانی شد

دیدار 2 تیم كره جنوبی و لبنان از سری رقابت های قهرمانی جوانان بسكتبال آسیا از ساعت ١٦ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان این كره جنوبی بود كه موفق شد پیروز میدان باشد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار 2 تیم كره جنوبی و لبنان از سری رقابت های قهرمانی جوانان بسكتبال آسیا از ساعت ١٦ در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان این كره جنوبی بود كه موفق شد پیروز میدان باشد.

كوارتر اول

لبنان ١٦ - ١٨ كره جنوبی

دو تیم كه برای كسب عنوان سومی و جواز حضور در مسابقات جام جهانی باید با یكدیگیر بازی می كردند ، استارت آتشینی داشتند . با وجود انجام یك بازی جذاب از دو تیم این كره ای ها بودند كه موفق شدند اختلاف ٦ امتیازی با حریف را بدست آورند اما لبنانی ها به سرعت به بازی بازگشته و با انجام یك بازی مسلط با حضور بازیكنانی مانند آسی و قندوح نبض بازی را در دست گرفتند و از حریف پیش افتادند اما كره ای ها تسلیم نشدند و در حالی كه ١ امتیاز از حریف خود عقب بودند در ثانیه های پایانی موفق شدند به برتری برسند.

كوارتر دوم

لبنان ١٢- ٢٢ كره جنوبی

این كوارتر هم مانند كوارتر قبل با برتری كره ای ها آغاز شد و آن ها بودند كه توانستند با انجام یك بازی مسلط و زیبا حریف را غافل گیر كنند.

بسكتبالیست های كره ای در این كوارتر با حضور پارك موفق شدند در پایان با نتیجه ٢٢-١٢ حریف را مغلوب كنند.

كوارتر سوم

لبنان ١٠ - ١٨ كره جنوبی

لبنانی ها نیمه دوم را بهتر آغاز كردند و موفق شدند با حملات خود امتیاز های خوبی بگیرند .

بسكتبالیست های لبنانی كه پیش از این كره ای ها را در مقدماتی شكست داده بودند طراوت همیشگی را نداشتند و به راحتی كنترل بازی را از دست دادند.

منصور و آسی با وجود حركت های خوب و سرعتی ، در امتیاز گیری موفق نبودند و بازهم در نهایت كره ای ها بودند كه با پرس قوی خود لبنان را به چالش كشیدند و در نهایت با نتیجه ١٨ - ١٠ به برتری رسیدند.

كوارتر چهارم

لبنان ٢٥-٢٨ كره جنوبی

كره اهی ها در كوارتر چهارم عملا كنترل بازی را از لبنانی ها گرفتند و ٣٠ امتیاز از حریف خود پیش افتادند .

بسكتبالیست های لبنانی به شدت افت كرده بودند و شرایط روحی مناسبی نداشتند.

جو مجاعص سرمربی لبنانی ها خیلی دیر به فكر پرس افتاد و دیگر نتوانست كار خاصی انجام دهد و تیمش با اختلاف امتیاز زیادی در نهایت شكست خورد تا چهارم آسیا شود .

این بازی هم خالی از حواشی نبود ، از جمله آن ها می توان به تشویق تیم لبنان توسط نیمكت این تیم اشاره كرد . همچنین با وجود عقب بودن لبنان سرمربی و نیمكت این تیم تا آخر تیم را تشویق كردند و به تیم روحیه دادند.



انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.