زنگنه: ایران خودش را در بازی با کره جنوبی پیدا کرد

بازیکن تیم ملی بسکتبال بزرگسالان گفت:ملی پوشان بسکتبال جوانان کشورمان در دیدار امروز برابر کره جنوبی خودش را پیدا کرد و پیروز میدان شد.

زنگنه: ایران خودش را در بازی با کره جنوبی پیدا کردآرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگارحوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در بازی امروز برابر کره جنوبی تمرکز پیدا کردند و دفاعشان نسبت به بازی های پیش بهتر شد و پرس را شکستند.دفاع پرس بسکتبال به این خاطر طراحی شده تا حمله را مجبور به انجام کارهایی کند که معمولا انجام نمی دهد. پرس می تواند آنها را مجبور کند که یا سرعت خود را بالاتر ببرند و یا بسیار کند حرکت کنند.

وی افزود: بازیکنان ایران در بازی امروز اعتماد به نفسشان نسبت به رقابت های پیش زیاد شد و خودشان را پیدا کردند همچنین تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان بازیکنان خوب و توانمندی دارد و لایق این است که در بازی برابر ژاپن پیروز شود و اگر در رقابت فردا برابر تیم ژاپن همانند بازی امروز ظاهر شوند حتما پیروز خواهند شد.

وی در پایان در مورد حضور بائرمن به عنوان مشاور در این رقابت ها گفت: حضور بائرمن در این پیروزی بی تاثیر نبوده است و باید بدانیم که چند فکر بهتر از یک فکر است و حضور بائرمن سبب شد ضعف های بازیکنان گرفته شود.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال جوانان ایران به دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا راه یافت.
دومین بازی مرحله نیمه نهایی که از ساعت 18 و با حضور بی شمار تماشاگران بسکتبال و همچنین جمعی از مهمانان در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.ملی پوشان کشورمان با نتیجه ی87 بر 65 از سد کره جنوبی گذشتند و مجوز حضور در رقابتهای جهانی سال 2017 مصر را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که فردا یکشنبه دهم مرداد در آخرین روز این بازیها، ساعت 18 دو تیم ایران و ژاپن در بازی نهایی برای قهرمانی آسیا به میدان می روند و کره جنوبی و لبنان هم برای سکوی سوم از ساعت 16 در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم می روند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار