بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا 2016

رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی بردارد

کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: تيم ايران با غلبه بر کره جنوبی جهانی شد اما فردا در ديدار با ژاپن بايد يک گام ديگر تا قهرمانی بسکتبال جوانان آسيا بردارد.

رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی برداردافشین رضاپور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بسکتباليست های جوان ايران پس از پيروزی بر چين روحيه بهتری پيدا کردند و با مرور اشتباهات خود در بازی پیش با کره جنوبی و رفع نواقص تاکتيکی همان بازی به ديدار کره جنوبي رفتند. کره جنوبی همانند بازی گذشته قصد دفاع کرده بود اما بازیکنان در زمين مسابقه به خوبی يکديگر را پيدا کردند و اجازه ندادند بازيکنان حريف، در دفاع موفق عمل کنند.


رضاپور افزود: ايران با حملات خندان پور و بازيکنان پيرامونش دفاع پرفشار کره را به راحتی پشت سر گذاشت و بازيکنان ما با چشمانی باز، بازي مي کردند که اختلاف 20 امتياز حاصل تلاش بازيکنان ايران در طول مسابقه بود.

کارشناس بسکتبال عنوان کرد:
ايران برای رويارويی با ژاپن که از تيم های خوب اين دوره است  نياز به روحيه بالايی دارد. گارد راس ژاپن باهوش و تکنيکی است و جدال او با امیررضا شه روش از تيم ايران ديدنی مي شود. همچنين خندان پور و رضايي فر که خودشان را پيدا کرده بودند از ارکان اصلی بازی ما در ديدار امروز با ژاپن بشمار مي رود.

رضاپور در پایان بیان کرد: همه نفرات ايران در بازی با کره جنوبی مثل بازی با چين جنگيدند و يک لحظه پا پس نکشيدند. خوشبختانه در اين بازی ها تماشاگران هم استقبال خوبی از تيم داشتند و باعث شدند تیم ایران با قدرت بازی کند. 

شایان ذکر است: تيم هاي ملي بسكتبال ايران و كره جنوبی در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايی رقابت های قهرمانی بسكتبال زير ١٨ سال آسيا در ساعت ١٨ در تالار آزادی به مصاف يكديگر رفتند و در پايان ايران با نتيجه ٨٧ - ٦٥ این تیم را شکست داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.