مشحون:کره جنوبی را بمباران کردیم

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت:کره را بمباران کردیم و امیدوارم بازیکنان ما با شکست ژاپن بار دیگر همه را خوشحال کنند.

مشحون:کره را بمباران کردیمبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان پس از پایان بازی تیم ملی جوانان کشورمان مقابل کره جنوبی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا پاسخ گوی سوالات شد.

وی در خصوص مسابقات عنوان کرد:برگزاری این مسابقات سختی و حواشی خود را داشت اما خوشبختانه آن گونه که باید اتفاق می افتاد شد و جوانان ما به حقشان رسیدند و توانستند با قدرت بسیار زیاد و مقتدرانه به نتیجه برسند. 

وی افزود:کادرفنی و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند همچنین رسانه ها نیز نقش بسیار پر رنگی در موفقیت تیم ملی داشتند.

رئیس فدراسیون از پیش بینی اش در مورد بازی فینال گفت: فکر نکنم حتی  تیم ملی بزرگسالان بتواند جلودار این تیم باشد و امیدوارم کادرفنی و بازیکنان فردا هم بتوانند با یک بازی فوق العاده مانند این چند روز موجب جشن و شادی شوند. 

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی جوانان در این مسابقات کار بزرگسالان را در مسابقات فیبا سخت می کند یا خیر عنوان کرد: روزهایی که میزبانی را پذیرفتیم کار سختی داشتیم. باور کنید که کمتر از 4 ساعت استراحت می کردیم و با تمام توان تلاش کردیم تا زمینه یک میزبانی خوب را مهیا کنیم که همه بفهمند ایران کشور امنی است و این کشور توانایی میزبانی بهترین مسابقات را دارد. امیدورام بتوانیم در مسابقات فیبا هم بهترین هایمان را به نمایش بگذاریم تا نتیجه خوب و دلخواهمان را کسب کنیم. 

وی در پایان به پاداش ها اشاره کرد:پاداش بازیکنان پرداخت شده است. هم سکه و هم دلار پاداشی بوده که از قبل در نظر گرفته شده بود و حالا هم به بازیکنان پرداخت شده است.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار