حمایت کمیته بین المللی المپیک از حضور روسیه در ریو 2016

توماس باخ عنوان کرده است که این کمیته برای احقاق حق روسیه، پیش از محروم کردن ورزشکاران دوپینگی بررسی های دقیقی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به انتقادها از این کمیته بیان کرد که محرومیت برخی از ورزشکاران دوپینگی، تازه اول کار است و برای رواج ورزش پاک تلاش بیشتری می کنیم.

پیش از این کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت که همه ورزشکاران روسی را از المپیک محروم نکند و جای آن معیارهایی را برای شرکت کردن این ورزشکاران در المپیک مشخص کرد.

 ورزشکاران روسی در صورتی که سابقه دوپینگ در پرونده شان نداشته باشند و آزمایشات کافی از آنها گرفته شده باشد اجازه شرکت در المپیک ریودوژانیرو 2016 را دارند.


باخ عنوان کرد :" انتقادها همیشه وجود دارند مخصوصا در این مورد نمی توانیم همه را راضی کنیم. این کارها را برای رواج ورزش پاک انجام داده ایم و با معیارهای گذاشته شده فقط ورزشکاران روسیه ای که سابقه دوپینگ نداشته اند، مجوز حضور در المپیک را دارند".



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
آمریکا و کشورهای دیگر بدون هیچ مزاحمتی به المپیک می روند..... این کشورها حداقل 350 دوپینگی از سال 2009 دارند.... حال یک غورت و نیمشان هم زیاد است.....
آخرین اخبار