یک بازیکن فوتبال به اتهام قاچاق 10 مهاجر افغان در اروپا زندانی شد

یک رسانه‌های اروپایی اعلام کرد: یک بازیکن سابق فوتبال به اتهام قاچاق ده مهاجر افغان به انگلیس، به 10 سال زندان محکوم شد.

یک بازیکن فوتبال به اتهام قاچاق 10 مهاجر افغان در اروپا زندانی شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، رسانه‌های اروپایی گزارش داده که یک بازیکن سابق فوتبال به اتهام قاچاق ده مهاجر افغان به بریتانیا، به ده سال زندان محکوم شد.

او گفته است که مردی به نام آل در شهر کلی فرانسه به من پیشنهاد کرد که این ده تن را به بریتانیا انتقال بدهم و در بدل هر نفر به من هزار یورو می‌ دهد او در ادامه گفته: مردی به نام آل در شهر کلی فرانسه به من پیشنهاد کرد که این ده تن را به بریتانیا انتقال بدهم و در بدل هر نفر به من هزار یورو می‌ دهد

فابریس ۳۳ ساله بازیکن سابق تیم ملی بلجیم قصد داشت ده مهاجر افغان به شمول چهار کودک، دو زن (یکی آن حامله) و چهار مرد را به بریتانیا انتقال دهد که در شهر بندری کلی فرانسه از سوی پولیس توقف داده شد.

این ده مهاجر افغان در داخل یک خودروی سربسته در پشت فرنیچرها پنهان شده بودند.

در همین حال فابریس به پولیس گفته است که به خاطر پرداخت ۳۵ هزار یورو قرضش، این کار را کرده است.

فابریس در محکمه گفته است: " یک مرد به نام ملک در بروکسل از من دعوت کرد تا شماری از فرنیچرها را به بریتانیا ببرم و من نمی‌ دانستم که در موتر چی است."

او در ادامه گفته: مردی به نام آل در شهر کلی فرانسه به من پیشنهاد کرد که این ده تن را به بریتانیا انتقال بدهم و در بدل هر نفر به من هزار یورو می‌ دهد.

به گفته‌ فابریس، همه چیز به عجله صورت گرفت و چون او بسیار قرضدار بود، این پیشنهاد را قبول کرده است.

بخدی به نقل از  روزنامه‌ دیلی مل نوشت: فابریس شهروند کشور گانگو است و در جریان زندگی مسلکی ‌اش، ۴۱  بار برای تیم فوتبال بلجیم بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ بازی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.