آبادان؛

ارسال ۶۰۰ اثر به جشنواره ادبیات دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

۶۰۰ اثر به جشنواره ادبیات مقاومت دانشگاه علوم دریایی خرمشهر ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی در ۵ مهرماه گفت: تاکنون ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مهدی کوراوندافزود: جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی پنجم مهر‌ماه جاری در هفت محور شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص دفاع مقدس و مقاومت و آزاد‌سازی، در  خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جشنواره ۲ بخش ادبیات مقاومت و هنر مقاومت وجود دارد که در بخش ادبیات آثار در قالب شعر و داستان مقاومت  و در بخش هنر مقاومت نیز آثار عکس، نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه و موسیقی پذیرفته می‌شوند.

 مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: متقاضیان تا ۱۵ مردادماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند؛ تا کنون ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که بیشترین آثار در بخش‌های شعر و داستان کوتاه و فیلم بوده‌اند. نتایج داوری آثار ارسالی نیز ۱۵شهریورماه اعلام خواهد شد.

کوراوند در خصوص هدف از برگزاری چنین جشنواره‌هایی در دانشگاه‌ها، گفت: در این جشنواره‌ها ما می‌توانیم مفهوم شهادت را به نسل جدید انتقال دهیم و در واقع مفهوم شهادت و دفاع را بین جوانان وسعت دهیم و به آن عمق ببخشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.