آبادان؛

بهبود جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر در رتبه بندی وبومتریکس

جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر در رتبه بندی دانشگاه های جهان بهبود یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: رتبه این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های جهان 51 درصد نسبت به سال 2015 بهبود یافت.

مازیار نوعی افزود: وبومتریکس شاخصی برای رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی از لحاظ کمیت، کیفیت و نوع دسترسی است که براساس چهار معیار سایز یا حجم اطلاعات موجود بر روی وب، قابلیت دسترسی، فایل های محتوایی، تعداد مقالات و رتبه های علمی، وب سایت های دانشگاه ها را رتبه بندی می کند.

وی گفت: براساس رتبه بندی جدید وبو متریکس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صعود 10 هزار پله ای از رتبه 19 هزار و 300 به رتبه 9 هزار و 538 رشد داشته است.

نوعی افزود: این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های آزاد خوزستان در رده دوم و در بین کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی خوزستان در رتبه چهارم قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر گفت: کاهش هر چه بیشتر رتبه بندی وبومتریکس سهم عمده ای در جذب دانشجویان خارجی دارد و ما را قادر به جذب دانشجو از کشورهای همسایه می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر دارای هشت هزار و 500 دانشجو در 70 رشته گرایش از مقاطع کاردانی تا دکتری است و 120 عضو هیات علمی و 210 کارمند دارد.

پردیس این دانشگاه در شهرستان هندیجان دارای 500 دانشجو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.