شهرکرد؛

شرکت 10 هزار نفر در 150 دوره آموزشی جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، از شرکت 10 هزار نفر در 150 دوره آموزشی این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ وحید خلیلی در آستانه 16 مرداد سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، در نشست خبری در شهرکرد گفت: دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فرصت بسیار مناسبی برای اشتغالزایی، کاهش بیکاری و تبدیل ایده به محصول در استان است.

وی، تحقق توسعه دانش بنیان و به دنبال آن توسعه پایدار را از مهم ترین برنامه های جهاد دانشگاهی دانست و افزود: این نهاد فعالیت های خود را علاوه بر حوزه آموزش در حوزه های فرهنگی، پژوهشی و فناوری ساماندهی کرده و در طول سال برنامه های متعددی را اجرا می کند.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، ارائه آموزش های تخصصی و اشتغال زا را از مهم ترین رویکردهای این نهاد برشمرد و ادامه داد: اجرای دوره های آموزشی کمک پرستاری، راهنمای ایرانگردی و طبیعت گردی، تکنسین مقدماتی و پیشرفته داروخانه، آشنایی با طب سنتی، مراقبت از سالمندان، برنامه نویسی تلفن همراه، انیمیشن و پویانمایی از این جمله دوره ها می باشد.

خلیلی اظهار داشت: تاکنون 70 دوره آموزش مجازی برای متقاضیان آموزش های غیرحضوری، در سایت جهاد دانشگاهی استان به نشانی اینترنتی jdchb.ac.ir بارگذاری شده است.

 وی اضافه کرد: هم اکنون 5 واحد جهاد دانشگاهی در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان و سامان فعال می باشد.

گفتنی است: جهاد دانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.