برداشت غیرمجاز از حساب بانکی توسط دوستان ناباب

دو مرد جوان که به کارت عابر بانک دوستشان دستبرد زده بودند توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار داشت: مردی میان سال با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه شكایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز از كارت عابر بانكش را ارائه می کند. 

سرهنگ جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که حدوداً 50 سال سن دارد مشخص شد طی چند روز گذشته مبلغ 100میلیون ریال توسط فرد یا افرادی ناشناس از حساب وی به صورت سرقت اینترنتی برداشت شده است. 

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل برداشت های غیرمجاز را که مردی 37 ساله است شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند. 

سرهنگ جهانشیری عنوان کرد: متهم که از دوستان مالباخته است در بازجویی های به عمل آمده به برداشت 100 میلیون ریال از حساب بانکی شاکی با همکاری یکی دیگر از دوستانش که در زندان به سر می برد اعتراف کرد. 

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی بیان داشت: در بازجویی های تکمیلی از متهم مشخص شد که در پی اعتماد دوستش که دنبال همسر می گشته با جلب اعتماد به بهانه شناسایی همسر مناسب در فرصتی مناسب با کمک دوست دیگرش برای کارت عابربانک مالباخته رمز دوم ایجاد کرده و برداشت های سریالی غیرمجاز را شروع کردند. 

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست نسبت به تغییر رمز كارت خود به صورت دوره ای اقدام و كارت بانک خود را در اختیار كسی قرار ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار