مشهد؛

پیشرفت ورزش بانوان خراسان رضوی در کشور بی نظیر است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزش بانوان خراسان رضوی رشد و پیشرفت خوبی در کشور نسبت به دوسال گذشته داشته است.

پیشرفت ورزش بانوان خراسان رضوی در کشور بی نظیر است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امشب کوروش صبوریان در مراسم گردهمایی روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، افزود: خوشبختانه ورزش و جوانان خراسان رضوی در محیط داخلی خود به ثبات و جایگاه خوبی رسیده اما محیط بیرونی همواره پرچالش است ولی در حال حاضر ورزش و جوانان خراسان رضوی در مسیر ثبات و پیشرفت است.

وی تاکید کرد: از سال 93 تا کنون طبق آمار اتفاقات خوبی در ورزش استان رخ داده است که این حاصل تلاش تمامی هیئت های ورزشی است اما باید هیئت های ورزشی ضمن ارتقا تلاش خود برای استفاده از ظرفیت ها باید به ارائه آمار و عملکرد توجه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه آمار کسب مدال در بخش بانوان از سال 93 تا کنون نشان می‌دهد که ورزش بانوان رشد بسیار خوب و چشمگیری داشته است بانوان خراسان رضوی با کمترین امکانات و منابع مالی بهترین نتایج را کسب کرده اند.

وی تصریح کرد: در سال 95 امیدوارم ورزش بانوان و آقایان بیش از 2 سال آینده پیشرفت کند این امر در صورتی محقق خواهد شد که تمامی ظرفیت های شهرستان‌ها فعال شوند.

صبوریان یادآورشد: هم اکنون شکایات خاصی از سوی ورزشکاران در جهت کم کاری و یا بی‌توجهی هیئت‌های ورزشی وجود ندارد که باید در این زمینه از روسای هیئت‌های ورزشی تشکر کرد.

صبوریان تاکید کرد: اقدامی که در ورزش خراسان رضوی با حضور 28 شهرستان و 48 هیئت ورزشی صورت می گیرد یک حرکت بی نظیر در کشور است اما از تمامی هیئت ها تقاضا دارم تا برای انعکاس اقدامات و برنامه ها آمار و اطلاعات خود تلاش کنند زیرا بر اساس همین آمار و اطلاعات ما میتوانیم اعتبار و امتیاز از وزارت کسب کنیم.

وی عنوان کرد: در بحث المپیک تلاش شد که متفاوت تر از سال های گذشته عمل کنیم همین امر سبب شد که ما در کسب سهمیه رشد داشته باشیم، تلاش شد تا در مسئله المپیک برای جامعه حساسیت ایجاد شود و ورزشکاران حمایت مردمی خوبی را شاهد باشند.

صبوریان تاکید کرد: انتظار ما این است که هیئت های ورزشی رویکرد حمایتی از ورزشکاران حداقل در معرفی آنان به جامعه را به صورت کامل انجام دهند، همچنین برای پرورش استعداد ها و معرفی نوابغ هر رشته به اداره کل تلاش کنند.

وی ادامه داد: خواهش من از هیئت های ورزشی تلاش بیشتر ایجاد برنامه ای کوتاه مدت برای برگزاری دوره های مختلف استعدادیابی و نخبه پروری است همچنین هیئت های باید برای تطبیق خود با آخرین استاندارد های فنی و علمی در حوزه مربیگری و تمرین ورزشکاران تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از تمامی ایده ها، نظرات و انتقادات و پیشنهادات به صورت کامل استقبال خواهیم کرد و از برترین ها در حد توانمان برای پیاده سازی حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به عنوان پیشنهاد با ایجاد برنامه ای با شکوه می توانیم به اتفاق تمامی هیئت های ورزشی با همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان از مقام والای خبرنگاران تجلیل کنیم.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.