آخوندی:

افتتاح ۳۴/۵ کیلومتر بزرگراه و ۴۰ کیلومتر راه روستایی

امروز ۳۴/۵ کیلومتر بزرگراه و ۴۰ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان با ۶۵ میلیارد تومان هزینه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امروز پروژه های متعددی در استان لرستان بهره برداری شد که طی آن ۱۴ کیلومتر از بزرگراه خرم آباد نورآباد افتتاح شد؛ همچنین در ادامه این مسیر از الشتر به سمت بروجرد جاده ضعیفی دارد .

وی با اشاره به اینکه باید تونلی در این مسیر احد‌اث شود٬ تصریح کرد: یکی از خواسته های مردم الشتر برای تردد به سمت تهران این است که با عبور از این تونل نیاز به رفتن به خرم آباد و دور زدن کل مسیر را نداشته باشند ؛ عملیات احدا‌ث تونلی در این مسیر از دوماه پیش آغاز شده و امروز از روند اجرای این پروژه بازدید کردیم.

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۱۸ کیلومتر از بزرگراه خرم آباد کوهدشت خبرداد و اظهارداشت: امروز در مجموع۳۴٫۵ کیلومتر بزرگراه و ۴۰ کیلومتر راه روستایی افتتاح شد که برای این پروژه ها در مجموع ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

آخوندی با بیان اینکه امروز همچنین از پروژه خط آهن خرم آباد درود به طول ۱۱۴ کیلومتر با ۱۶ کیلومتر تونل بازدید کردیم٬ گفت: در این پروژه ۶۰۰ ماشین آلات راه سازی و۹۰۰ کارگر مشغول کار هستند٬ که اتمام آن می تواند اثر مثبتی در اقتصاد منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از این تونل ها ۴ هزارو ۶۰۰ متر و دیگری ۳ هزارو ۸۰۰  متر است و این خط آهن از نقاط کوهستانی عبور می کند .

وزیر راه و شهرسازی که پروژه آزادراه خرم آباد اراک را هم طرح موثری در توسعه اقتصادی منطقه دانست و عنوان کرد : این پروژه شامل ۲ قطعه است که قطعه اول آزادراه ۶ بانده خرم آباد بروجرد ٬دارای ۳ باند رفت و۳ باند برگشت با تونل بزرگ ۶ کیلومتری است که تا کنون ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قطعه اول این آزادراه با پیش بینی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه اعتبار ٬ تا سال آینده به اتمام می رسد افزود: این پروژه در اتصال شمال به جنوب منطقه تاثیر بسزائی دارد و قطعه دوم آن پس از عبور از اندیمشک تا اراک ادامه می یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۶
تعریض و ۴ بانده کردن جاده شازند_ ازنا_ الیگودرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ تير ۱۳۹۶
تعریض و ۴ بانده کردن جاده شازند_ ازنا_ الیگودرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
هر خودروی عبوری که از جاده پتروشیمی شازند به سمت اراک حرکت کند - در سمت چپ جاده - از روبروی تقاطع روستای خانه میران تا ورودی سنجان اراک با یک شانه خاکی مواجه میشود که بدون آسفالت رها شده و پیمانکار این پروژه سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی است- تعریض و بهسازی تقاطع غیرهم سطح سنجان اراک بلاتکلیف مانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
تکمیل روسازی و آسفالت لاین سوم جاده برگشت اراک _ شازند از تقاطع روستای خانه میران تا سنجان اراک
آخرین اخبار