اختصاصی/

زورگیری در مناطق خلوت شرق پایتخت/متهمان به آخر خط رسیدند

دو سارق زورگیر که در مکان‌های خلوت محدوده تهرانپارس اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، توسط پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

زورگیری در مناطق خلوت شرق پایتخت/متهمان به آخر خط رسیدند
سرهنگ ضرغام امیری، رئیس کلانتری 126 تهرانپارس در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارايه چندين شکايت از سوی شهروندان تهرانی در محدوده های مختلف محله تهرانپارس، در خصوص زورگيری از آنها، پرونده ای در کلانتری 126 تشکيل و تيم های عملياتی به صورت مستمر مسئوليت رسيدگی به موضوع را بر عهده گرفتند. 

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق زورگیر با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت اين محله، انجام می شود.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس ادامه داد: به این ترتیب مأموران گشت های انتظامی محدوده هایی را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در اين محدوده پرداختند تا اینکه شب گذشته يکی از شهروندان با مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی 2 زورگير مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ امیری بیان داشت: بلافاصله مأموران با دريافت مشخصات متهمان يقين پيدا کردند که آنها همان سارقان تحت تعقیب هستند و متعاقبا محل هایی که احتمال حضور سارقان می رفت را تحت نظارت و کنترل قرار دادند تا اینکه سارقان و وسیله نقلیه همراهشان شناسايی و دستیگر شدند.

شایان ذکر است، متهمان پس از بازداشت، به کلانتری منتقل شده و پس از روبرويی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگيری و سرقت از وی اعتراف و همچنين به ده ها فقره سرقت و زورگيری ديگر در اين محدوده نيز اقرار کردند که متعاقبا پرونده به همراه متهمان به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
عرض تشکرو خسته نباشید خدمت مامورین محترم نیروی انتظامی و امنیتی که تمام توان خود را صرف تامین امنیت و ثبات و آرامش در کشور عزیزم می کنند،، از قضات محترم دادگاه ها هم عاجزانه استدعا دارم که شدیدا برخورد شود تا دیگر شاهد زورگیری نباشیم
Germany
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
اعدام‌نه،گناه‌دارن،این‌زمانه‌همه‌اشتباه‌میکنند،باید‌گذشت‌کرد،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
واقعا نمیدونم چه قانونیه که داریم ؟؟؟؟
قطع به یقین باید اعدام شن. و دیگر هیچ.
Germany
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
اعدام،اعدام،اعدام،اگرحکومت عدالت وامنیت هست باااااایداعدامشون کنن.مااعدام میخواییم یالله،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
زندانشون نكنيد مستقيم چوبه دار
آخرین اخبار