اختصاصی/

جیب‌برهای حرفه‌ای متروی تهران در حین سرقت دستگیر شدند

فرمانده يگان انتظامی متروی پايتخت از دستگيری 2 سارق جيب بر در يکی از ايستگاه های متروی تهران خبر داد.

جیب‌برهای حرفه‌ای متروی تهران در حین سرقت دستگیر شدندسرهنگ راقی، فرمانده يگان انتظامی متروی پايتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری 2 جیب‌بر مترو تهران گفت: در پی تعدد وقوع سرقت های خاص از جمله جيب بری بر روی سکو ها و داخل واگن های مترو، به خصوص در ساعات پايانی روز که ازدحام جمعيت بيشتر است، و همچنين در راستای افزايش احساس امنيت و آرامش شهروندان، طرح تشديد برخورد با سارقين جيب بر، در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا، ضمن تقويت و آموزش نيروی انسانی مجرب، نسبت به چهره زنی، شناسايی و مراقبت افراد مجرم، ماموران يگان انتظامی مترو تحقيقات و تلاش های خود را براي شناسايی و دستگيری متهمان و سارقان آغاز کردند.

فرمانده يگان انتظامي متروی پايتخت تصریح کرد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته ماموران اين يگان در ايستگاه متروی میرداماد متوجه حرکات مشکوک 2 مرد داخل جمعيت شدند و آنها را تحت نظر گرفتند تا اينکه يکي از جوان ها که پيراهني را روي دست خود انداخته بود، با پوشش قرار دادن آن در هنگام ورود مسافرين به واگن قطار اقدام به جيب بري از يک شهروند کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدام به دستگيری و بازداشت متهم و همدستش کرده که آنها را که سعی داشتند با اظهارات ضد و نقيض از دست ماموران خود را رها کنند، اما با توجه به مستندات موجود و همچنين کشف اموال مسروقه شهروند مذکور موفق به اين کار نشده و در نهايت هر 2 نفر به ايستگاه پليس مترو منتقل شدند.

فرمانده يگان انتظامی متروی پايتخت اظهار داشت:یهر 2 متهم در مقر پليس تحت بازجويی قرار گرفتند که طي آن به جرم خود مبنی بر سرقت و جيب بری از شهروندان اعتراف کردند و در بازرسی از وسايل آنها تعدادی کیف، تلفن همراه و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتنی است، در ادامه هر 2 متهم براي سير مراحل تحقيقات پيرامون سرقت های احتمالی ديگر به پليس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار