تبریز؛

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران

تراکتورسازی و پیکان، آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هفته سوم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه با برگزاری دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران به پایان می‌رسد و این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که هنوز عملیات تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به پایان نرسیده و این دیدار نیز همچون بازی نخست سرخپوشان، در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود؛ ورزشگاهی که مشکلات زیادی برای تماشاگران و خبرنگاران و حتی بازیکنان تیم‌ها دارد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در دو هفته نخست لیگ برتر، هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در دو بازی مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به تساوی دو بر دو و بدون گل رضایت داده‌اند و در پی کسب پیروزی خانگی مقابل شاگردان مجید جلالی هستند.

تیم جلالی نیز در بازی نخست لیگ، به تبریز آمده و در مقابل تیم گسترش فولاد به تساوی بدون گل رسیده بود و حال پس از چند روز، بار دیگر به تبریز سفر کرده است. این تیم که بازیکنان با تجربه زیادی از جمله آرش برهانی، امیرحسین صادقی، رحمان احمدی و ... را به خدمت گرفته، در بازی هفته گذشته نیز مقابل صبا به تساوی یک بر یک رسیده و همچون تراکتورسازی، در حسرت پیروزی در لیگ شانزدهم به سر می‌‌برد.

این بازی از ساعت 18 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار می‌شود و بر اساس اعلام دپارتمان داوری، رضا مهدوی، اسد حاج محمد، حمید سبحانی و محمد ملکی داوران این مسابقه خواهند بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار