رزرو لوکس ترین هتل های شیراز تا %29 تخفیف

رزرو هتل و اطلاع از امکانات هتل ها نسبت به گذشته ساده تر شده است ، هم اکنون می توانید هتل های شهر مقصد خود را قبل از سفر از نظر امکانات و موقعیت مکانی هتل بررسی کرده سپس به رزرو هتل اقدام کنید .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رزرو هتل و اطلاع از امکانات هتل ها نسبت به گذشته ساده تر شده است ، هم اکنون می توانید هتل های شهر مقصد خود را قبل از سفر از نظر امکانات و موقعیت مکانی هتل بررسی کرده سپس به رزرو هتل اقدام کنید . پس برای این کار سایتی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی نظیر: لیست امکانات هتل‌ ، امکان مقایسه هتل ، موقعیت مکانی هتل ، جاذبه‌های گردشگری شهر مورد نظر و لیست هتل های دارای تخفیف آن شهر را دارا باشد .

در ادامه به معرفی بهترین هتل های شیراز که می توانید با تخفیف از سامانه هوشمند سفرهای طلایی رزرو کنید می پردازیم .

رزرو هتل پارس شیراز - 19% تخفیف

هتل پارس شیراز هتل 5 ستاره در منطقه مرکزی شهر شیراز، پایتخت فرهنگی ایران قرار گرفته است. این هتل توسط آقای اسدالله بخشی در سال ١٣٨١به بهره برداری رسیده و یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور واقع در خیابان کریمخان زند می باشد. هتل با فاصله زمانی 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی،45 دقیقه تا تخت جمشید، 10 دقیقه تا آرامگاه سعدی شیراز و مجموعه کریمخان و 5 دقیقه تا آرامگاه حافظ شیراز قرار گرفته است. هتل بین المللی پارس دارای دو برج می باشد که با 180 اتاق مدرن و تمامی امکانات و سرویس های رفاهی لازم برای اقامت میهمانان عزیز آماده میباشد و پرسنل کار آزموده و مجرب هتل بین المللی پارس در هر لحظه از شبانه روز در خدمت مهمانان عزیز خواهند بود تا با بهترین سرویس دهی آرامش را در محیطی آرام فراهم آورند. رستوران لوتوس هتل در محیطی بسیار زیبا و در طبقه 13هتل واقع شده که از همه طرف مناظر زیبای شهر شیراز قابل مشاهده است. رستوران گل سرخ نیز در محیطی دیدنی با انواع غذاهای مختلف پذیرای میهمانان هتل است. کافی شاپ پامچال و تریای آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرویس دهی می باشد.


رزرو لوکس ترین هتل های شیراز تا %29 تخفیف


رزرو هتل بزرگ شیراز - 23% تخفیف

هتل 5 ستاره شیراز ( هتل بزرگ شیراز) بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در همسایگی دروازه قرآن بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در آبان ماه سال 1392 با زیربنا بالغ بر 40000 متر مربع در 13 طبقه با رعایت استاندارهای 5 ستاره بین المللی هتل های دنیا تجهیز و افتتاح گردیده است و دارای ۱۵۸ اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر که در فاز اول ۹۲ اتاق به همراه مجموعه ورزشی و رستوران‌ها در ۳ طبقه افتتاح شده‌اند.این هتل ضمن پایبندی به ارزش های خود نسبت به جلب رضایت میهمانان با ارائه عالیترین درجه خدمات گردشگری در شهر شیراز، بر آن است تا با ارتقاء مستمر کیفیت و به روز رسانی سطح دانش کارکنان،تجهیزات و خدمات خود سالیان متمادی بهترین گزینه جهت ارائه خدمات لوکس و نوین پذیرایی به نسل امروز و نسل آینده باشد. از ویژگی های منحصر بفرد هتل شیراز نزدیکی به اماکن تاریخی، زیارتی و تفریحی می باشد. این هتل لوکس ترین مجموعه اقامتی جنوب کشور بوده و بزرگترین رستوران گردان ایران در آن قرار گرفته است و نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر می شود.

رزرو لوکس ترین هتل های شیراز تا %29 تخفیف


رزرو هتل پرسپولیس شیراز -29% تخفیف

هتل پرسپولیس شیراز هتل 5 ستاره در قلب شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران و همجوار با میراث کهن این سرزمین واقع شده است. ساختمان این هتل در 7 طبقه و دارای 104 اتاق و سوئیت زیبا طراحی و اجرا شده است. رستوران آپادانا در محیطی آرام و زیبا در طبقه همکف واقع و کافی شاپ و تریا لوتوس در مدت 24 ساعت آماده سرویس دهی به میهمانان گرامی می باشد همچنین در لابی هتل پرسپولیس شیرازنیز چندین فروشگاه فعالیت می کنند و مجموعه ورزشی دایر می باشد. هتل با موقعیت نزدیک به جاذبه های گردشگری و تاریخی شیراز با امکانات کامل رفاهی آماده پذیرایی از مسافران شهر شیراز است.


رزرو لوکس ترین هتل های شیراز تا %29 تخفیف


رزرو هتل زندیه شیراز - 28% تخفیف

هتل زندیه شیراز هتل 5 ستاره لوکس با معماری اصیل ایرانی در شهر تاریخی و گردشگری شیراز استان فارس و در مجموعه زیبای زندیه واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی شامل رستوران سنتی، کلاسیک و باغ، سالن چند منظوره و پارکینگ با قابلیت پارک اتوبوس و لابی لانژ می باشد.


رزرو لوکس ترین هتل های شیراز تا %29 تخفیف


رزرو هتل هما شیراز - 29% تخفیف

هتل هما شیراز هتل 5 ستاره و لوکس در کنار بوستان آزادی و در شمال غربی شهر سیاحتی و زیارتی شیراز و در نقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زیبا و در مرکزیت شهر شیراز واقع شده است. گروه هتل های لوکس پنج ستاره هما مشهور در میهمان نوازی و داشتن فضائی گرم و دلنشین، دارای چهل سال تجربه موفق در صنعت هتلداری ایران می باشد. که در هتل هما شیراز تمامی پرسنل و کارکنان دلسوز، مهربان و حرفه ای هتل حداکثر تلاش خود را خواهند نمود تا اقامتی لذت بخش، فراموش نشدنی و به یادماندنی در ایران، سرزمین شگفتی ها برای میهمانان ارجمند به ارمغان آورند. هتل دارای 10 طبقه با 232 اتاق لوکس بوده که در تمام اتاق ها با چشم اندازی رویائی به باغ پر گل یا کوه های بلند، سنت با تسهیلات مدرن آمیخته شده تا فضائی گرم و دلپذیر را فراهم نماید. با اقامت در هتل هما شیراز شکوه، عظمت و اصالت شهر شیراز، شهر فرهنگ و تمدن را از نزدیک احساس خواهید کرد.

چگونه از سفرهای طلایی اقدام به رزرو هتل کنم؟

  • به سایت سفرهای طلایی می‌روید.
  • از طریق نوار جستجوی پایینِ منو، شهر، تاریخ شروع اقامت و مدت زمان اقامت را انتخاب کنید و دکمه جستجو را بزنید.
  • از نوار فیلتر سمت راست صفحه، می‌توانید نتایج را وابسته به سلیقه و نیازهای خود فیلتر کنید.
  • از میان لیست هتل‌های نمایش داده شده -در میانه‌ی صفحه- بر روی دکمه رزرو اتاقی که با تعداد نفرات شما هماهنگ‌تر است کلیک کنید.
  • در صورتی‌که نیاز به اتاق دیگری دارید بر روی دکمه «افزودن اتاق دیگر» کلیک کرده و از بین اتاق‌های نمایش داده گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از اطمینان از انتخاب خود با زدن دکمه رزرو نهایی عضو سیستم شده و سپس واچر خود را دریافت کنید.

چرا از سفرهای طلایی هتل خود را رزرو کنم؟

  • سفرهای طلایی اطلاعات کاملی از اماکن اقامتی موجود در سراسر کشور را، با شیوه‌های نمایشی مختلف، در اختیار شما قرار می‌دهد که این امر باعث بالا رفتن قدرت مقایسه و انتخاب شما خواهد شد.
  • سفرهای طلایی برای اکثر قریب به اتفاق امکان اقامتی، میزانی تخفیف ارايه می‌کند که این امر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها یا انتخاب گزینه‌ای بهتر، کمک شایانی کند.
  • سفرهای طلایی دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره -اکثر قریب به اتفاق سایت‌ها دارای نماد یک ستاره هستند- از وزارت صنعت معدن و تجارت است که این امر موجب اطمینان از صحت عملکرد ما در تجارت الکترونیک و تاییدیه‌ی نهادهای ذی‌ربط خواهد بود.
  • سفرهای طلایی توسط یک شرکت ثبت شده فعال در زمینه ایرانگردی و مدیریت اماکن اقامتی اداره می‌شود که اطلاعات کامل آن در بخش ارتباط با ما وب‌سایت، در دسترس است و این امر باعث آشنایی بیشتر مجموعه‌ی ما، با ساز و کارها، مشکلات و نیازهای کاربران آن است و با توجه به این امر، ارايه‌ی خدمات بهتر صورت خواهد پذیرفت.
  • سفرهای طلایی بستری امن را برای شما ایجاد کرده و کلیه‌ی صفحات وب‌سایت به صورت امن با پروتوکل https مشاهده خواهند شد. گواهینامه امنیتی SSL از شرکت فرانسوی خریداری شده که امنیت تبادل اطلاعات کاربران در سایت را تضمین می‌کند، این نشان از اهمیت ما، به شما و امنیت‌تان در تمامی مراحل؛ اعم از زمان خرید، پرداخت وجه و در زمان اقامت است.
منبع : pr

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.