لرستان،

راز حیات هر ملت در قوی شدن است

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: راز حیات هر ملت در قوی شدن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛سردار حسین سلامی افزود: راه بقای پیشرفت، شرف، امنیت و رفاه ما همه در گرو قوی شدن است.

سردار سلامی گفت: در این راستا دو راه حل فراروی ملت ها وجود دارد، یا باید تسلیم اراده قدرت های بزرگ شد، با نقشه های سیاسی آنها در جهان همراهی کرد و به عناصر و المان فرهنگ دشمن واکنش مثبت نشان داد و یا باید به اندازه ای قوی بود که در مقابل آنها جنگید و موفق زندگی کرد.

وی با تاکید بر اینکه راه سومی وجود ندارد، تصریح کرد جمهوری اسلامی جنگ های مختلفی را در این 38 سال شاهد بوده و تمام نبردها برای تسلط نظام سلطه بر تمام عالم طراحی شده است.

سردار سلامی گفت: باید به اندازه شکل دهی به یک تمدن نوین برنامه سازی و قدرت سازی کنیم و هم اکنون نیز در حال پی ریزی یک تمدن هستیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: نظام ما مدل نقش تمدن اسلامی است و جنگ دشمن نیز برای جلوگیری از شکل گیری ازاین مدل است چرا که اگر این مدل موفق شود قابلیت تکثیر پیدا می کند.

وی گفت: مدل های موفق، جغرافیای تاثیر و شعاع نفوذ ایجاد می کنند و به سرعت بر هندسه قدرت جهان تاثیر می گذارند و نظام موازنه قدرت جهان را تغییر می دهند.

سردار سلامی افزود: ما به دنبال این هستیم که در هندسه قدرت جهان یک ضلع موثر قاطع و قابل مشاهده باشیم چون دریافته ایم که در این نظام جهانی ضعیف نابود می شود.

وی با بیان اینکه باید با قدرت از اراده دشمن عبور کنیم، افزود: باید برای تمدن سازی در جهان قدرتمند عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام در حال تغییر سیمای ژئوپولتیک جهان و مناسبات جهانی است گفت: دشمنان سیاسی قصد داشتند نظم سیاسی خود را بر ما تحمیل کرده، ما را وادار کنند به اراده سیاسی آنها واکنش نشان دهیم و دوستان و دشمنان خود را بر اساس میل آنها انتخاب و عمل کنیم.

سردار سلامی افزود: در حال حاضر مقیاس جنگ فرهنگی علیه ما یک مقیاس جهانی است و یک جنگ جهانی فرهنگی اسلامی را علیه انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.
وی اظهار کرد: صدها شبکه ماهواره ای برای ایجاد شبهه، تردید و القای ارزش های غربی به منظور سست کردن ارزش ها و ابتذال جوانان ما فعال کرده اند.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران افزود: اگر در عرصه علمی و فناوری علیه ما می جنگند، این جنگ هم جهانی است.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج علمی پرچمدار حرکت علمی، تعیین کننده و سرنوشت ساز برای انقلاب و نظام ما هستند گفت: مادامی که حرکات علمی و فناورانه به یک شبکه هم پیوسته تبدیل شود اثرگذاری آن افزایش می یابد.

سردار سلامی افزود: انتقال تجربه، روش ها و سبک های علم و تبدیل آنها به فناوری و انتقال فناوری ها از ملزومات اساسی در حوزه شتاب گرفتن در عرصه پیشرفت های علمی است.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به تاکیدات رهبری درباره مساله جهاد کبیر اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت در جهاد کبیر تبعیت نکردن از دشمن دانست.

سردار سلامی افزود: اگر از کفار تبعیت کنیم عقب خواهیم ماند و بر اساس کلام قرآن دشمنان ما را به عقب برمی گردانند.

وی گفت: امروز دشمن عرصه اقتصادی را به یک جنگ علیه ما تبدیل کرده است و مقیاس این جنگ هم جهانی بوده و ایران هنوز تحت تاثیر اقتصادهای برتر قرار دارد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار