لرستان؛

راه‌اندازی 3 مرکز رشد در بسیج علمی لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۳ مرکز رشد در بسیج علمی لرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار کشکولی افزود: اگر بنا باشد توسعه‌ای در بعد کشوری، منطقه‌ای و جهانی رخ دهد، مبنای آن انسان است و اگر انسان توسعه پیدا کند می‌توان امیدوار بود که جهان توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه انسان توسعه‌یافته مولد است افزود: ایجاد این واحد علمی و پژوهشی در سپاه یک موهبت است که اگر با جهت‌گیری صحیح و انقلابی به اقتضای نیازهای انقلاب اسلامی و با نگاه تمدنی کارها را پیش ببرد نقطه‌ای برای پیشرفت در اختراعات و صنعت می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه به دنبال این است که با نگاهی فراتر از نیاز کنونی کشور و اقتصاد مقاومتی بلکه به عنوان یک نیاز تمدن‌ساز به علم بنگرد.

وی افزود: با وجود اینکه بعضاً به دنبال کارهای زودبازده و نتیجه‌گرا هستیم اما برای تحقق اهداف پنج گانه انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری حکیمانه طرح و تبیین کردند در تلاش هستیم

کشکولی پرداختن به اختراعات و اکتشافات را ورود به مرزهایی که تاکنون نرفته‌ایم دانست و گفت: در دو سالی که بنده در سپاه لرستان بوده‌ام نقش حمایتی و تشویقی داشته‌ایم و سه مرکز رشد را به مجموعه اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز رشد در کوهدشت و دو مرکز در خرم‌آباد است، افزود: راه‌اندازی یک مرکز حمایت از تحقیقات تجربی، تشکیل خانه نخبگان و سپردن ساختمان چند طبقه دانشگاه امام حسین (ع) به بسیج علمی از کمک‌های ما به این قشر بسیج است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار