طرح جاه طلبانه ترامپ برای کاهش بی سابقه نرخ مالیات بر شرکت

یکی از مشاوران تیم اقتصادی دونالد ترامپ اعلام کرد ترامپ طرح بیشترین کاهش مالیات پرداختی شرکت های آمریکایی در 25 سال گذشته را ارائه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «استیون مور» اقتصاددان ارشد « بنیاد هریتج» و یکی از مشاوران تیم اقتصادی «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پایگاه خبری بلومبرگ گفت که ترامپ روز دوشنبه در تشریح برنامه های اقتصادی خود، طرح بیشترین کاهش مالیات پرداختی شرکت های آمریکایی در 25 سال گذشته را ارائه خواهد داد.

وی اعلام کرد در برنامه اقتصادی ترامپ، سقف 15 درصدی برای نرخ مالیات پرداختی شرکت های تجاری آمریکایی در نظر گرفته شده که این موضوع از زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان (دهه 90 میلادی) بی سابقه است.

هم اکنون برخی شرکت های بزرگ آمریکایی تا 35 درصد درآمد سالانه خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت می کنند.

مور با بیان اینکه طرح اقتصادی ترامپ همچنین شامل تغییر سیاست های مرتبط با حوزه انرژی است، مدعی شد که این طرح، آمریکا را به بزرگترین تولید کننده جهان در صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ بدل می کند.

وی ادامه داد کاهش مالیات ها، تسهیل قوانین و بازنگری قرارداد های برون مرزی، به سود طبقه کارگر جامعه آمریکا است.

استیون مور یکی از 13 عضو تیم اقتصادی دونالد ترامپ است. این تحلیلگر اقتصادی که به دفاع از سیاست های بازار آزاد شهرت دارد، در نشریات متعددی از جمله «وال استریت ژورنال»، «واشینگتن تایمز»، «ویکلی استاندارد» و «نشنال ریویو» قلم می زند.

تیم مشاوران اقتصادی ترامپ که روز جمعه معرفی شد، شامل برخی سرمایه داران و صاحبان غول های تجاری است.

ترامپ قرار است روز دوشنبه با حضور در شهر «دیترویت» در ایالت «میشیگان» برنامه های اقتصادی دولتش را تشریح کند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار