همدان؛

تغییر نام مجموعه ورزشی ملت به سردار شهید علیرضا شمسی پور

به منظور پاسداری از تلاش ها و مجاهدت های شهید علیرضا شمسی پور، نام مجموعه ورزشی ملت همدان به نام این شهید متبرک می شود.

تغییر نام مجموعه ورزشی ملت به سردار شهید علیرضا شمسی پوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نخستین نشست مجمع سالیانه بسیج ورزشکاران استان گفت: شهید شمسی پور حق بسیار زیادی به گردن ورزش استان دارد و الگویی مناسب برای جامعه ورزشی محسوب می شود، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر نقش مهم بسیج در ورزش افزود: یک بی اخلاقی در یک مسابقه جذاب ورزشی، همه خوبی های آن را از بین می برد و نقش بسیج در این صحنه ها بسیار مهم است؛ بسیج می تواند بار فرهنگی ورزش را به دوش بکشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان اظهار داشت: شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌ها و منابع مادی و معنوی، حمایت از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان، ایجاد زمینه‌های حضور سازمان‏ یافته عموم ورزشکاران در عرصه‌های مأموریتی بسیج و غنا‌بخشی برنامه‌ های بسیج ورزشکاران از جمله مهم‌ترین وظایف مجمع استانی بسیج ورزشکاران هستند.

وی تصریح کرد: از دیگر وظایف بسیج ورزشکاران می توان به بررسی راهکارهای ارتقائ منزلت اجتماعی، توانمند‌سازی با استفاده از ایده‌های خلاق، افزایش معرفت دینی و بصیرت سیاسی ورزشکاران اشاره کرد.

منعم با تاکید بر اینکه هدف از اردوهای راهیان نور ، پاسداشت خون شهدا، پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در زیر پرچم ولایت است افزود: برگزاری این اردو ها فرصت مناسبی جهت آشنایی بیشتر نسل سوم با مناطق جنگی و عملیاتی است.

در پایان این نشست پس از رای گیری رسول منعم به عنوان رئیس ، دکتر رشید حیدری مقدم به عنوان نائب رئیس و غلامرضا جعفری به عنوان ارزیاب مجمع بسیج ورزشکاران استان همدان برای سه سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/ م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.