هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتورسازی 3 - 1 پیکان+فیلم

در آخرین دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران از ساعت 18 به مصاف هم رفتند.

تراکتورسازی 0 - 0 پیکانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در آخرین دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران از ساعت 18 به مصاف هم رفتند.

ورزشگاه: 

اختصاصی تراکتورسازی


داور: 

رضا مهدوی


تراکتورسازی تبریز:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، جاسم کرار، محمد نوری، لوسیانو ادینهو و محمد ابراهیمی
سرمربی: امیر قلعه نویی


پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، آرمان قاسمی، علی حمودی، ابوالفضل ابراهیمی، محمد صادق بارانی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، بهادر عبدی و گادوین
سرمربی: مجید جلالی


گل:


حرکت تراکتورسازان از جناح راست و ارسال دقیق ایرانپوریان به ادینیو رسید و او نیز با یک ضربه چکشی و زیبا دروازه پیکان را باز کرد.

 ابراهیمی یکی از زیباترین گل های هفته سوم لیگ برتر را به ثمر رساند. وی از میانه های زمین صاحب توپ شد و یک تنه به دفاع پیکانی ها زد و با یک شوت دقیق و دیدنی از بیرون محوطه جریمه دومین گل را وارد دروازه احمدی کرد.

دو دقیقه پس از گل تراکتورسازان، پیکانی ها توانستند یکی از گل های خورده را پاسخ دهند و ضربه ایستگاهی این تیم را که روی دروازه حریف فرستاده شد امیرحسین صادقی با یک ضربه سر تبدیل به گل اول این تیم کرد.

حملات نیمه دوم تراکتوری ها یک گل برای آنها داشت و پاس دقیق سروش رفیعی را هافبک عراقی تراکتورسازان با شوتی محکم درون دروازه پیکان فرستاد.


دقیقه حساس:

دقیقه 10 – اولین موقعیت جدی این بازی توسط تراکتورسازان رقم زده شد و کرار جاسم از پشت محوطه جریمه شوتی دیدنی و فنی را روانه دروازه پیکان کرد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14 – حمله دیگری از سوی تراکتورسازان و این بار محمد نوری فرصت را برای گلزنی این تیم مهیا کرد اما این توپ نیز از دست رفت.
دقیقه 21 – شوت زیبای ادینیو از روی یک ضربه ایستگاهی با برخورد به دیوار دفاعی پیکانی ها و سپس تیر دروازه به کرنر رفت.
دقیقه 22 – سانتر تراکتوری ها و سپس ضربه سر محمد نوری با واکنش دیدنی احمدی راهی به دروازه پیکان نیافت و یک ضربه سر دیگر بازهم از نوری با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40 – پاس سعید آقایی با ضربه کم اثر سر ادینیو دروازه پیکان را به خطر انداخت.

دقیقه 45 – شوت محکم مهدی کیانی در آخرین دقیقه نیمه اول دروازه پیکانی ها را یک بار دیگر به خطر انداخت اما رحمان احمدی با واکنش به موقع خود این توپ را دفع کرد.

دقیقه 49 – حرکت ادینیو و چرخش وی در محوطه جریمه با ضربه او ادامه یافت اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 59 – شوت راه دور پیکانی ها از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتوری ها را به خطر انداخت اما این توپ توسط اخباری مهار شد.

دقیقه 64 – حمله دیگر تراکتوری ها فرصت مناسبی را برای محمد نوری مهیا کرد اما ضربه نهایی نوری با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 75 – لوسیانو ادینیو در حالی که چیزی نمانده بود تا روی دروازه پیکان ایجاد خطر کند توسط داور به دلیل آفساید متوقف شد، البته تصاویر آهسته تصمیم داور را نقض می کرد.
دقیقه 76 – ضربه شهریار مقانلو از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتوری ها را به خطر انداخت اما اخباری این توپ را دور کرد.
دقیقه 80 – لوسیانو ادینیو بازهم می توانست دروازه پیکان را باز کند اما در حالی که با رحمان احمدی تک به تک شده بود قافیه را به این دروازه بان باخت و توپ ریباند را از بالای دروازه به بیرون زد.


حاشیه:

* قبل از شروع نیمه دوم تور دروازه پیکان که تراکتورسازی به سمت‌ آن حمله می‌کند پاره شد که با چسب پزشکی تور را ترمیم کردند و به نوعی بانداژ کردند تا شرایط برگزاری بازی فراهم شود.

* در اواخر نیمه اول بازیکنان تراکتورسازی مرتکب یکی دو اشتباه شدند که این مسئله باعث عصبانیت قلعه‌نویی شد و واکنش او را در بر داشت.

* حدود 5 هزار هوادار این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.


شرح گل‌ها:

تراکتورسازی 1 پیکان 0 (دقیقه 24، لوسیانو ادینیو) : حرکت تراکتورسازان از جناح راست و ارسال دقیق ایرانپوریان به ادینیو رسید و او نیز با یک ضربه چکشی و زیبا دروازه پیکان را باز کرد.

تراکتورسازی 2 پیکان 0 (دقیقه 26، محمد ابراهیمی) : ابراهیمی یکی از زیباترین گل های هفته سوم لیگ برتر را به ثمر رساند. وی از میانه های زمین صاحب توپ شد و یک تنه به دفاع پیکانی ها زد و با یک شوت دقیق و دیدنی از بیرون محوطه جریمه دومین گل را وارد دروازه احمدی کرد.

 تراکتورسازی 2 پیکان 1 (دقیقه 28، امیرحسین صادقی):  دو دقیقه پس از گل تراکتورسازان، پیکانی ها توانستند یکی از گل های خورده را پاسخ دهند و ضربه ایستگاهی این تیم را که روی دروازه حریف فرستاده شد امیرحسین صادقی با یک ضربه سر تبدیل به گل اول این تیم کرد.

تراکتورسازی 3 پیکان 1 (دقیقه 51، کرار جاسم) : حملات نیمه دوم تراکتوری ها یک گل برای آنها داشت و پاس دقیق سروش رفیعی را هافبک عراقی تراکتورسازان با شوتی محکم درون دروازه پیکان فرستاد.

خلاصه بازی تراکتور سازی 3_1 پیکان+فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار