صادقی: با منصوریان اختلافی ندارم/ بازیکنان میلیاردی استقلال باید جواب هواداران این تیم را بدهند

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: آنها که اعتقاد دارند من با منصوریان اختلاف دارم، همراه من بیایند تا امضای او را پای عقدنامه‌ام ببینند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،امیرحسین صادقی مدافع تیم پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: برای دومین بار است که در این زمین، بازی یک صفر برده‌ را با تساوی عوض می کنیم  و نمی‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم. 
 
وی در مورد اینکه اگر پیکان برنده این دیدار می شد، استقلال به بحران می‌رفت،‌بیان کرد: این موضوع چه ربطی به تیم ما دارد، قرارداد برخی بازیکنان(استقلال) آنقدر زیاد است که نمی‌دانم چه بگویم؟ استقلال در این فصل خیلی هزینه کرده‌ و باید همین بازیکنان جواب هواداران را بدهند نه اینکه پیکان یا تیم دیگری بخواهد آنها را از بحران خارج کند.
 
صادقی افزود: به نظرم باید قراردادهای داخلی را هم منتشر کنند ، 12 سال در استقلال بودم و تنها یک سال یک میلیارد گرفتم و در دیگر سال های توپ زدنم در این تیم، قراردادم کمتر از 300 میلیون بود.
 
مدافع سابق استقلال در مورد طلبش از این تیم ،‌ گفت: نمی‌دانم باید طلبم را چکار کنم، یک میلیارد و 300 میلیون تومان طلب دارم و تاکنون نیز  هیچ مبلغی از استقلال نگرفتم.
 
وی در مورد اینکه گفته می‌شود با منصوریان مشکل دارد، گفت: علی منصوریان 6، 7 سال در استقلال کاپیتان من بوده است و از بازی در کنار او لذت می‌بردم، حتی به توصیه  او ازدواج کردم و وی به عنوان شاهد پای عقد من را هم امضا کرده است

صادقی در ادامه افزود: آقایی که آمده‌ای و حاشیه درست می‌کنی از این کارها دست بکش ، من و منصوریان باهم دوست هستیم و هیچ مشکلی نداریم.

مدافع پیکان در پایان افزود: من همراه با استقلال در مکان‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ هم قرار گرفتم و حتی با این تیم قهرمان هم شدم اما این هواداران همیشه پای ثابت تیم بودند و مطمنم استقلال از این شرایط خارج می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار