قزوین؛

تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما + عکس

در مراسمی از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قزوین تجلیل شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مراسم از خدمات خبرنگاران ، تدوینگرا ن و تصویربرداران معاونت خبرصدا وسیما ، باشگاه خبرنگاران جوان و دفاتر خبری صدا وسیمای مرکز قزوین قدر دانی شد .

تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما

امام جمعه قزوین  در این مراسم با بیان اینکه شغل انبیا خبر رسانی است گفت : خبرنگاران در شغل انبیا و اولیا هستندو عدالت خواهی یکی از ویژگی های آنها است .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی از خبرنگاران خواست تا چشم و گوش نظام باشند و در مقابل کسانی که به بیت المال تعدی می کنند ساکت ننشینند .

استاندار قزوین هم در این مراسم  ، خبرنگاران را کسانی معرفی کرد که در شرایط سخت و دشوار ، تعطیل و غیر تعطیل لحضات تکرار نشدنی را به تصویر می کشند.

تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما

فریدون همتی ا ز خبرنگاران خواست تا در تبین سیاست های اقتصاد مقاومتی دوشادوش دولت مردم را هدایت کنند .

وی افزود :امسال 250 میلیارد تومان تعهد به خزانه ملی داریم که نشانه رونق اقتصادی استان است .

استاندار با بیان اینکه در شرایط حاضر در صنعت و کشاورزی هشت هزار واحد تولیدی در استان فعال است ، گفت : در چهار ماهه نخست امسال پنج هزار شغل در استان ایجاد شده است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این مراسم ضمن تبریک این روز ، حوزه خبر را یکی از پرکارترین و حساسیت برانگیز ترین حوزه ها دانست.

معصومی فر گفت : مرکز صدا وسیمای قزوین با توجه به کمبود نیرو نسبت به مراکز همجوار، همواره توانسته بین مراکز ، جزو پنج مرکز برتر کشور باشد.

تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین ، اشراف در مسائل سیاسی ، اجتماعی و مذهبی حاکم بر جامعه را جزء دغدغه های خبرنگاران بیان کرد .

معصومی فر گفت : خبرنگاران ما باید بتوانند یک تابلو تمام نما از شرایط اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان در کوتاه ترین زمان ممکن ترسیم کنند .

وی در ادامه بر مطالعه از سوی خبرنگاران تاکید کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.