قزوین؛

تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

استاندار بر حمایت از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قزوین تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی گفت: از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری قاطعانه حمایت می شود تا بتوان ضمن ایجاد اشتغال ظرفیت های این بخش را فعال کرد.

وی در بازدید یکی از هتل های شهر قزوین گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط بایدهمکاری وتعامل مناسبی باسرمایه گذاران استان داشته باشند و موانع و محدودیت های سرمایه گذاری در استان را برطرف کنند.

استاندار یادآورشد: سرمایه گذاران هم باید محدودیت های موجود را در نظر نگیرند و باانعکاس مشکلات به مسئولان و با صداقت تمام وارد عمل شده و مطمئن باشند مجموعه مدیریت ارشد استان از سرمایه گذاری و اقدام برای آبادانی استان دفاع و حمایت خواهد کرد.

همتی با اشاره به جایگاه گردشگری استان بیان کرد: در بخش گردشگری می توان با سرمایه گذاری و تامین زیرساخت های لازم به منظورتوسعه اقتصادی استان و رونق گردشگری گام برداشت.

استاندار در این بازدید بر حفظ و نگهداری مراکز اقامتی و رفاهی و آموزش نیروهای فعال در مجتمع های خدماتی و هتلها تاکید کرد.

هاشمی مدیر یکی از هتل های قزوین با ارائه گزارشی از خدمات هتل از اجرای طرح توسعه این مجموعه خدماتی و رفاهی در زمینی به مساحت ۱۶۳۰ متر و درپنج طبقه خبر داد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.