المپیک ریو 2016؛

صدر نشینی تیم بسکتبال بانوان استرالیا با شکست ترکیه

تیم ملی بسکتبال بانوان استرالیا موفق شد در یک بازی نزدیک ترکیه را شکست دهد .

شب تلخ بانوان بسکتبالیست ترکیه /استرالیا با اقتدار در صدر
به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های ملی بسکتبال بانوان ترکیه و استرالیا از دومین دور مسابقات گروه اول بازی های المپیک  رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این استرالیا بود که موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 61 -56 ترکیه را شکست دهد . 

ترکیب ترکیه : اوکلای کالیر ، توجسن کانتیز ، بیرسل دمیرمن ، اسرا اورال ، مونیر ایلماز 

ترکیب استرالیا : تیلور پنی ، الیزابت کامیج ، ناتالی بارتون ، ارین فیلیپس ،استفان تالبوت 

استرالیا که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود پیش از این موفق شده بود در نخستین بازی خود برزیل میزبان را شکست دهد و به همین دلیل انتظار می رفت تا بازی روان تر و ساده تری را در مقابل ترکیه پیش رو داشته باشد .

تیم ملی بانوان بسکتبال ترکیه که در نخستین بازی مغلوب فرانسه شده بود نمی خواست تا به راحتی بار دیگر شکست بخورد . 

کوارتر اول 

ترکیه 15 – 12 استرالیا 

کوارتر اول بازی حساس ترکیه و استرالیا در حالی آغاز شد که ترکیه به مراتب بازی زیبا تری را به نمایش گذاشت . آن ها موفق شدند سبد اول را توسط ییلماز بدست آورند و در پایان با نتیجه 15 -12 به برتری برسند .

کوارتر دوم 

ترکیه 14 – 14 استرالیا 

استرالیایی ها که قصد باختن در مقابل ترکیه را نداشتند کوارتر دوم را بسیار بهتر از حریفشان آغاز کردند و موفق شدند تا امتیاز های خوبی کسب کنند . بانوان ترکیه هم کار را رها نکردند و تلاش داشتند تا مانع امتیاز گیری حریف شوند . اما باز هم در پایان ، استرالیایی ها بودند که توانستند با تعقیب سایه به سایه حریف ، مانع پیروزی ترکیه شود . دو تیم در پایان این کوارتر به تساوی 14 -14 رسیدند .

کوارتر سوم 

ترکیه 14 – 19 استرالیا 

ترکیه در کوارتر سوم نتوانست برتری خود را حفظ کند و این استرالیایی ها بودند که با انجام یک بازی زیبا و با برنامه توانستند در این کوارتر گوی سبقت را از ترک ها بگیرند و در پایان با نتیجه 19- 14 پیروز شوند. بسکتبالیست های بانوی ترکیه بار ها تلاش کردند تا اختلاف را با حریف قدرتمندشان کم کنند اما با این حال باز هم استرالیایی بودند که با انجام یک بازی زیبا حریف را مغلوب کردند.

کوارتر چهارم 

ترکیه 15 – 18 استرالیا 

تیم ملی بسکتبال بانوان استرالیا در کوارتر چهارم هم تیم برتر میدان بود و توانست با انجام یک بازی سریع و با برنامه مانع امتیاز گیزی حریفش شود . ترکیه در نهایت و با وجود انجام یک بازی زیبا با نتیجه 18 – 15 مغلوب استرالیا شد تا دومین شکستش را در المپیک تجربه کند و در قعر جدول گروه اول بازی ها قرار بگیرد . 

استرالیا با این پیروزی جایگاهش را در صدر جدول محکم تر کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار