المپیک ریو 2016؛

آغاز نبرد آسمان خراش های ریو/ صف آرایی میزبان المپیک برابر تیم سوم جهان

رقابت های گروه دوم بسکتبال مردان المپیک با صف آرایی میزبان مقابل لیتوانی آغاز می شود.

شروع رقابت های گروه دوم بسکتبال مردان / صف ارایی میزبان مقابل تیم سوم جهانبه گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های دور اول گروه دوم بسکتبال مردان المپیک با 3 دیدار پیگری می شود. در نخستین از ساعت 9 : 45 امشب تیم ملی برزیل میزبان به مصاف لیتوانی می رود. 

برزیل – لیتوانی / صف ارایی میزبان مقابل تیم سوم جهان 

تیم ملی بسکتبال برزیل نخستین بازی خود را در حالی آغاز می کند که باید به مصاف سومین تیم قدرتمند جهان برود. 
برزیلی های میزبان که در آخرین رده بندی جهان در جایگاه نهم قرار گرفته اند باید مقابل تیمی قرار بگیرند که این روز ها سوم جهان است. 
برزیلی ها از جمله تیم های قدرتمند مردان محسوب می شوند که تاکنون 3 بار در سال های 1948 ، 1960 و 1964 مدال برنز المپیک را کسب کرده اند و در سال های 1959 و 1963 قهرمان جام جهانی بسکتبال شده اند.

لیتوانی هم البته تیم دسته و پا بسته ای نیست، آن ها هم مانند رقیبشان 3 مدال برنز المپیک را در سال های 1992 ، 1996 و 2000 کسب کرده اند.

برزیل و لیتوانی هر دو از بازیکنان خوبی برخوردارند و همین موضوع می تواند جذابیت این بازی را بالا ببرد. 

کرواسی – اسپانیا / رویارویی غول های  اروپایی ها در برزیل 

تیم ملی بسکتبال کرواسی در نخستین دیدارش در مسابقات بسکتبال المپیک به مصاف دومین تیم قدرتمند جهان یعنی اسپانیا می رود. 
اسپانیا که قدرتمند ترین تیم این روز های اروپاست از بازیکنان خوب و مطرحی بهره می برد و همین موضوع می تواند کار را برای کروات ها سخت کند.

کرواسی هم از تیم ها خوب اروپاست و این روز ها در رتبه دوازدهم جهان است  آن ها تاکنون یک بار موفق یه کسب مدال نقره المپیک 1992 بارسلون شده اند.
اسپانیا تاکنون موفق به کسب 3 مدال نقره المپیک در سال های 1984 ، 200 و 2008 شده است و به همین دلیل یکی از بخت های قهرمانی یا نایب قهرمانی محسوب می شود . 

نیجریه – آرژانتین / امیدورای نماینده آفریقا برای شگفتی سازی 

تیم ملی بسکتبال نیجریه تنها نماینده آفریقا، المپیک را با یک دیدار مشکل در مقابل تیم چهارم جهان آغاز می کند. آرژانتین که این روز ها در جایگاه چهارم قرار دارد بهترین تیم آمریکای جنوبی محسوب می شود و تاکنون یک بار در سال 2004 مدال طلا ی المپیک ودر سال 2008 مدال برنز المپیک را به گردن آویخته اند و امیدوارند تا بار دیگر شگفتی ساز شوند.

نیجریه اما مانند حریفش نیست و بهترین مقام آن ها در المپیک به سال 2012 و کسب عنوان دهمی رقابت ها باز می گردد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار