المپیک 2016 ریو؛

یانکی‌ها با شکست آغاز کردند / روسیه لهستان و ثبت نخستین پیروزی

روز نخست والیبال مردان در حالی پیگیری شد که تیم ملی آمریکا در گام نخست خود مقابل کانادا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های والیبال مسابقات المپیک 2016 ریو ، با برگزاری 3 دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم های روسیه و لهستان به پیروزی رسیده و تیم ملی آمریکا در عین ناباوری مقابل کانادا تن به شکست داد.

تیم ملی والیبال کانادا در نخستین دیدار خود باید به مصاف آمریکا می‌رفت. این دو تیم در چهارمین دیدار رقابت‌های مردان المپیک در سالن ماراکانازینیو شهر ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر رفتند.تیم ملی والیبال آمریکا که سه مدال بازی های المپیک را در پرونده افتخارات خود دارد، در این مسابقه سه بر صفر مغلوب کانادا شد تا نخستین بازی آمریکا امتیازی برای آنان نداشته باشد.ملی پوشان والیبال آمریکا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 17 و 25 بر 23 مغلوب کانادا شدند.
 
تیم ملی والیبال مردان کانادا در بازی های المپیک ریو در حالی چهارمین حضور خود را در المپیک تجربه می کند که بهترین مقام کسب شده این تیم در المپیک جایگاه چهارم در سال 1984 بوده است.قبل از دیدار دو تیم آمریکا و کانادا، سه بازی دیگر برگزار شد که تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان به ترتیب موفق به شکست فرانسه، مکزیک و مصر شدند.

در دیگر دیدار لهستان به مصاف تیم ملی مصر رفت. که در نهایت موفق شدند در سه ست پیاپی از سد والیبالیست های مصری بگذرد.

شاگردان آنتیگا در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال لهستان در دیدار دوم خود در المپیک روز چهارشنبه 20 مرداد ساعت 00:35 به مصاف ملی پوشان کشورمان می‌روند.

تیم های ملی روسیه و کوبا یکی دیگر از دیدارهای گروه دوم این مسابقات را برگزار کردند که در پایان این مسابقه روس ها که مدافع عنوان قهرمانی رقابت های المپیک هستند با نتیجه 3 بر یک مقابل کوبا به برتری رسیدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار