المپیک 2016 ریو؛

پیروزی آسیایی‌ها و عبور سخت آمریکا از سد هلند

روز سوم رقابت‌های والیبال زنان المپیک ریو در حالی سپری شد که دو تیم چین و ژاپن مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور پروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های والیبال زنان مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو ، امروز با برگزاری 3 دیدار  پیگیری شد که طی آن تیم‌های ژاپن، چین و آمریکا و صربستان موفق شدند از سد حریفان خود عبور کنند

از گروه دوم این رقابت‌ها ، تیم ملی والیبال چین که در دیدار نخست خود متحمل شکست 3 بر 2 مقابل هلند شده بود، به دیدار تیم ملی والیبال زنان ایتالیا رفت. ایتالیایی‌ها در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند تا نخستین پیروزی چین در رقابت های المپیک ریو رقم بخورد. 

تیم ملی والیبال زنان ایتالیا دیدار نخست خود در این رقابت‌ها را هم با همین نتیجه به تیم صربستان واگذار کرده بود. این تیم در سومین دیدار خود فردا با هلند دیدار خواهد کرد.

دیگر دیدار این روز از مسابقات والیبال زنان را دو تیم ژاپن و کامرون از گروه اول  برگزار کردند که حاصل تلاش دو تیم برتری 3 بر صفر تیم ملی ژاپن بود. ژاپنی‌ها که پیش از این یک شکست 3 بر یک مقابل کره جنوبی متحمل شده بودند، سومین دیدار خود را فردا مقابل برزیل برگزار خواهند کرد.

سومین دیدار روز سوم مسابقات والیبال زنان المپیک بین دو تیم آمریکا و هلند برگزار شد. جایی که تیم ملی امریکا به سختی در دیداری جذاب موفق شد 3 بر 2 حریفش را از پیش رو بردارد. قضاوت این دیدار بر عهده فرهاد شاهمیری ، داور بین المللی کشورمان بود.

آمریکایی‌ها که پیش از این یک پیروزی  3 بر صفر مقابل پورتوریکو کسب کرده بودند، در سومین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی صربستان بروند.

تیم ملی والیبال زنان صربستان هم در ادامه مسابقات والیبال زنان، پورتوریکو را 3 بر صفر شکست داد تا چهارمین برنده روز سوم مسابقات باشد.

**نتایج رقابت های والیبال زنان به شرح زیر است:

چین 3 – ایتالیا صفر

ژاپن 3 – کامرون صفر

آمریکا 3 – هلند 2

صربستان 3 – پورتوریکو صفر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار