ادعای تروریست های سوری در خصوص آمادگی برای بازپس گیری کامل حلب

ائتلاف تروریست های سوری در بیانیه ای مدعی آغاز عملیات بازپس گیری حلب از نیروهای دولتی سوریه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز عربی، ائتلاف جیش الفتح، متشکل از چندین گروه تروریستی سوریه در بیانیه ای مدعی شد عملیات بازپس گیری کامل شهر حلب را از دست نیروهای دولتی آغاز کرده است.

این ائتلاف در بیانیه ای مدعی شد: ما در جیش الفتح پس از گذشت یک هفته از درگیری های پی در پی، از آغاز مرحله ای جدید برای آزادسازی کامل حلب خبر می دهیم.

در ادامه این بیانیه به ادعا آمده است: ما وعده می دهیم شمار جنگجویان برای جنگ پیش رو به دو برابر افزایش یابد و آرام نخواهیم شد تا پرچم پیروزی را بر بالای قلعه حلب به اهتزاز در آوریم.
از 31 ژوئیه 2016 (10 مرداد 95) درگیری های شدیدی در جنوب غرب حلب جریان دارد. این درگیری ها پس از آن بوقوع پیوست که گروه های تروریستی حملات شدیدی را به پایگاه های دولتی آغاز کردند.

در همین ارتباط، خبرگزاری رویترز نوشت پس از آن که عناصر مسلح مخالف سوری موفق شدند محاصره شرق حلب را بشکنند، از سوی نیروهای دولتی سوریه مورد حملات شدید هوایی قرار گرفتند.

این خبرگزاری همچنین به نقل از برخی معارضان مسلح سوری مدعی شد هواپیماهایی که به نظر می رسد روسی باشند، حملات شدیدی در حومه حلب که در دست مخالفان قرار دارد، به انجام رساندند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار