همدان؛

اجرای 42 هزار تن آسفالت در شهر همدان

معاون شهردار همدان گفت:42هزارتن آسفالت با اعتبار60 میلیارد تومان در شهر همدان اجرایی شده است.

اجرای 42 هزار تن آسفالت در شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ موسی رسولی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در بحث اسفالت سه موضوع تولید، اجرا و زیر ساخت ها دارای اهمیت است افزود:در بخش تولید اسفالتی تولید میشود که هم اکنون در حد استاندارد است واین موضوع به اثبات رسیده است.

وی اظهار داشت:پارسال 800 برگ ازمایشی اسفالت تهیه شده و بران هستیم تا اسفالت با کیفیت تحویل گرفته شود.

رسولی بیان کرد:نمونه برداری برای اسفالت از پشت کامیون حمل کننده انجام وپاسخ ازمایشی نیز پس از48 ساعت داده میشود که در ان هنگام اسفالت پخش شده واگر مشکلی هم وجود داشته باشد پیمانکار جریمه میشود ومبلغی به وی داده نخواهد شد.

وی به اجرای اسفالت بشکل دستی ولکه گیری اشاره وعنوان کرد:در این باره ادعایی وجودندارد چرا که پیمانکار,، دستگاه وضوابطی برای ان دیده نشده است و پیمانکاران شهرداری همدان هم افرا ی هستند که درسال های گذشته پشت بام ها را اسفالت می کردند و باید گفت که سواد، توان و درک ان ها برای اجرایی کردن در این حد است.

وی با اشاره به اینکه غیر منظم وغیر استاندارد بودن لکه گیری مشکل اصلی همدان است خاطر نشان کرد: برای اجرای پروژه های آسفالت سخت گیری,دقت نظر وحساسیت بیشتری در مقایسه با پروژه های تقاطع غیر همسطح بکار گرفته می شود.

موسی رسولی با بیان اینکه 90 درصد زیرسازی معابرشهر همدان از گذشته خراب بوده ویا به مرور زمان دچار مشکل ویا تخریب شده است افزود: دستگاه های نظارتی در زمینه اجرای پروژه اسفالت بشکل دائم پروژه ها را رصد میکنند.

وی ادامه داد:هزینه زیر سازی 20 درصد از کل هزینه پروژه اسفالت را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار