همدان؛

رکود مشکلات بسیاری برای شهرداری همدان ایجاد کرده است

شهردار همدان گفت: رکود موجب شده است که مشکلات بسیاری برای شهرداری همدان به وجود اید.

رکود مشکلات بسیاری برای شهرداری همدان ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مصطفی رسولی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کسب درامد، فکر وایده از اساسی ترین اهداف شهرداری محسوب میشود افزود:در این زمینه می توان از اندیشه های خبرنگاران بهره مند شد.

وی به جمع اوری متکدیان وکودکان کار در سطح شهرهمدان اشاره کرد و ادامه داد: در چهار راه های همدان افرادی هستند که با هماهنگی عوامل بهزیستی وفرمانداری در زمینه متکدیان وظایفی دارند وهدف شهرداری این است که ان ها را جمع اوری کند.

رسولی با اشاره به اینکه برخی از متکدیان وکودکان کار اهل شهر همدان نیستند واز شهرهای دیگر برای تکدی گری به همدلن سفر کرده اند خاطر نشان کرد:امسال برخی از متکدیان از غرب کشور به همدان ورود پیدا کرده اند که این موضوع مشکلاتی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است.

شهردار همدان از تحقق 30درصدی بودجه شهرداری همدان در سال 95 هم خبر داد وتصریح کرد:بودجه شهرداری همدان بشکل نقدی30 درصد محقق شده است اما در زمینه املاکی هم باید تحقق در امد شهرداری را هم مد نظر قرارداد.

وی به پروژه میدان بار همدان اشاره کرد وافزود:جلسه ای در این زمینه با کنسرسیوم سرمایه گذاری پروزه برگزار شد وعلت عدم اغازعملیات از ان ها درخواست شده لست چرا که قرارداد این پروژه منعقد شده وشهرداری هم نسبت به عدم اغاز پروژه اعتراض خود را اعلام کرده است.

رسولی افزود:این پروژه در زمان سفر ریاست جمهوری به استان همدان به کنسرسیوم سرمایه گذاری ابلاغ شده است وباید به تاخیردر اغاز عملیات اجرایی این پروژه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.