دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت؛

تجلیل از 43 اثر برگزیده در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت

دبیردومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت از 43 اثر برگزیده حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

تجلیل از 43 اثر برگزیده در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا کریمیان دبیر دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت که امروز( دوشنبه) در سالن سیدالشهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: ‌امروزه اثرگذاری رسانه‌ها به قدری است که هر موضوعی حتی زندگی فردی را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. 
 
وی در ادامه افزود: رسانه‌ها قدرت عمل بسیار قوی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دار هستند و می‌توانند در پویایی جامعه نقش موثری را ایفا کنند. 
 
دبیر دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت تصریح کرد: بیش از هزار اثر در حوزه ایثار و شهادت از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال  و با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت داوران 811 اثر از میان 448 نفر برای هیئت داوران ارسال شد. 
 
کریمیان گفت: این آثار شامل 188 خبر، 112 مصاحبه و 111 گزارش است که نهایتاً 43 نفر انتخاب شده‌اند. 
 
وی در پایان گفت: علاوه بر 43 اثر برگزیده رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت به تناسب حجم فعالیت‌های خود توسط پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهید و امور ایثار گران شناسایی شده و در نهایت 6رسانه به عنوان رسانه برتر شناخته می‌شوند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار