اهواز؛

برگزاری کارگروه مشاغل مزاحم شهری شهر ستان شادگان

اولین کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در شهرستان شادگان با حضور اعضا و معاون فرمانداری در اداره محیط زیست شادگان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گفت: این کارگروه ادامه جلسات سال گذشته در جهت پیگیری وضعییت مشاغل و سازو کار های نحوه انتقال به خارج از شهرستان تشکیل گردید.

محمدحسن فقیه افزود: در این کارگروه اقدام جدیدی که صورت گرفت بر اساس داده هاو اطلاعات سازمان صنعت ، معدن و تجارت شادگان آمار و اطلاعات کلیه اصنافی که به عنوان مشاغل مزاحم تلقی شده اند جمع آوری و نقشه پراکنش آن ها در سطح شهرستان تهیه گردید.

فقیه اظهار داشت: با توجه به مقاومتی که اصناف به علت مشکلات مالی و بار روانی که در انتقال کارگاه های مشاغل وجود دارد از خود نشان می دهند لیکن موضوع انتقال و جابجایی در دستور کار قرار گرفته است.

 در پایان جلسه هم آلبوغبیش به عنوان رییس کارگروه با بیان اهمیت موضوع سلامت مردم و لزوم جلوگیری از توسعه و اشغال فضاهای مسکونی و تبدیل آنها به کارگاه های جوشکاری و یا نجاری خواستند که شهرداری ها و اداره صنعت و معدن پیگیری بیشتری برای انتقال این کارگاه ها و جذب سرمایه گذار برای اجرایی شدن انتقال واحد های مزاحم داشته باشند در پایان جلسه با 6 مصوبه به اتمام رسید. 

انتهای پیام/و  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.