اردبیل؛

رعایت عفاف و حجاب در جامعه تیر بزرگ بر چشم دشمنان است

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل گفت: رعایت عفاف وحجاب درجامعه یک تیربزرگ برچشم دشمنان است و این امر هر چقدر در بین خواهران و برادران رعایت شود شاهد یاس و ناامیدی و کوری چشم دشمنان خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با جمعی از فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی خواهران که به مناسبت برگزاری طرح یاوران ولایت انجام شد افزود: شما خواهران بسیجی عفت و پاکدامنی را باید از سیره ائمه معصومین(ع) الگوبرداری کنید و حیا و پاکدامنی را در بین همنوعان خود در مدارس و خانواده ها ترویج و فرهنگ سازی نمایید.

وی با اشاره به اینکه این وظیفه همه مسئولین است که بر انتقال درست ارزش های اسلامی و ایرانی به نسل جوان اقدام نمایند بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان، جنگ نرم است به ویژه مبحث حجاب و عفاف که از این طریق دشمنان با تهاجم فرهنگی می‌خواهند در روح و روان فرزندان این دیار رخنه ایجاد کنند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده سازند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حفظ حجاب و عفاف و رعایت اصول اخلاق اسلامی را مهمترین آرمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان ادامه دهنده راه شهدا هستید و نباید اجازه دهید دشمنان به اهداف خود در جامعه اسلامی دست یابند.

آیت الله عاملی افزود: دشمنان در تلاشند تا با ترفند های مختلف مردم ما را نسبت به برخی از باورهای دینی خود سست کنند تا از این طریق بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند که باید با هوشیاری تمام توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی بیان کرد: زنان جامعه اسلامی باید با رعایت کامل عفاف و حجاب در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، رعایت ، عفاف ، حجاب ، جامعه ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.