رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

37 درصد از مردم کشور با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شدند

نمایند ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه ترویج فرهنگ شهادت، 37درصد از مردم کشور با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی‌ نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت که امروز (دوشنبه) در سالن سیدالشهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبر، اظهار داشت: عامل موفقیت و پیروزی در تمام انقلاب‌های اسلامی، توجه به ایثار و شهادت بوده است. همچنانکه تمام رزمندگان دفاع مقدس در صحنه‌های نبرد مقاومت و فداکاری کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مصرانه بر زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تأکید دارند، سعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در میان جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی‌ در ادامه تصریح کرد: امروز 37 درصد از مردم با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی دارند و یقیناً نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ ملی در این راستا بسیار مهم تلقی می‌شود.

نمایند ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در جامعه امروز و در تمام مسائل حتی موضوعات اقتصادی به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم به همین منظور باید این فرهنگ را علاوه بر اخبار منتشر شده توسط خبرنگاران در فضای مجازی گسترش داد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی‌ تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارتباط با خبرنگاران مصمم است و ما انتقاد‌های خبری سازنده را می‌پذیریم و یکی از ویژگی‌هایی که اهالی قلم و رسانه باید مورد توجه قرار دهند امیدبخشی به مردم و پرهیز از اختلاف، تفرقه و مسائل تخریب‌کننده اذهان عمومی است.

شایان ذکر است؛ در این جشنواره از نفرات برگزیده در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس، گزارش خبری و برنامه‌های سیما، گزارش خبری و برنامه‌های صدا با حضور مسئولان و معاونان بنیاد شهید تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
الان ایثارگران و خانواده های شهدا ازمظلومان محرومان هستند
آخرین اخبار